NIS 2005 ghost in the machine ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Ik heb even een vraagje voor een gebruiker van Norton Internet Security 2005. Deze gebruiker heb ik al vaker geholpen omdat ie problemen had met zijn internetverbinding of toegang tot bepaalde sites.

Nu had ik al een paar keer gezien dat de toegangsrechten van bijv. Internet explorer ineens waren veranderd van alles toestaan naar alles blokkeren en ook de optie ouderlijk toezicht was ineens ingeschakeld, zodat bepaalde sites (marktplaats.nl o.a.) niet meer te bereiken waren. De gebruiker zegt dat ie helemaal niks aan de instellingen heeft gedaan en er ook geen kaas van gegeten heeft en daarom ook van die opties af blijft, maar toch is er eens in de zoveel dagen alles weer veranderd !!! :8-0:

Kan dit door iets anders veroorzaakt worden ?? Systeem is geheel virus en spyware vrij volgens mij mening...... of zitten ze toch zelf stiekem aan die instellingen te rommelen ??

Ik vind het wel heel erg vaag !

Gezina,

Ik vond het idd ook al raar dat marktplaats niet werkte, maar ik heb het met eigen ogen gezien.... Startpagina kon gewoon geopend worden en toen ik marktplaats.nl intypte kwam er een blanco pagina !!:8-0:

Nadat ik erachter kwam dat ouderlijk toezicht ingeschakeld stond en deze uitschakelde kwam marktplaats.nl gewoon binnen , very strange !!!

Maar ja zoals ik al vermoedde zullen ze ook zelf wel in de instellingen hebben lopen rommelen. Want ik heb zelf ook NIS 2005 en nog nergens geen last van gehad de afgelopen maanden !!

Bedankt voor de tip !! alvast :thumb:

Remy

Hopelijk is het nu in orde. :) Ik heb Ouderlijk Toezicht uitgemept, evenals Reclame onderdrukken (heb Adshield), Privacy Controle (heb Cookies Manager) en ook AntiSpam, krijg geen spam. :thumb:

het probleem is voorlopig weer opgelost, maar ik kwam er achter dat het speedtouch router/modem zichzelf had uitgeschakeld blijkbaar. De lampjes waren echter gewoon allemaal groen !! :8-0:

Ik kwam namelijk ook niet in de router zelf, vandaar dat ik er dus achter kwam dat er iets niet goed was met de modem/router.... Na een reset van het router was ook het internet weer terug.
Toch vreemd dat alle lampje gewoon groen bleven branden op de modem/router. Want alles leek daardoor in orde..... iemand anders dit probleem ook al eens gehad ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan