Nis 2005 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cairdi

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hallo,

Ik wil bij een vriendin die een Packard Bell I Media 5165 computer heeft Norton Internet Security 2005 verwijderen, want die loopt Donderdag af en moet dan verlengt worden maar dat wil ze niet want ze heeft een heel nieuw pakket gekocht van Norton en die moet er dan op.
Nu wil het geval dat NIS 2005 niet via configuratiescherm > Software te verwijderen is want daar staat hij niet tussen.
Ik weet wel dat er via de site van Packard Bell een progje te vinden is om de 2004 versie te verwijderen maar voor de 2005 versie kan ik niets vinden.
Is hier iemand die mij verder kan helpen of wat tips en/of trucs weet?
Bij voorbaat dank.

Groetjes Carolien

Oplossing is reeds gegeven maar even nog wat info:

Situatie
When you want to remove the preinstalled Norton Internet Security 2005 from your computer, you cannot remove the application by means of Add/Remove Software in Control Panel.

Oplossing
Use SmartRestore to uninstall Norton Internet Security 2005. However, keep in mind that removing Norton Internet Security 2005 renders your system totally unprotected and vulnerable to viruses, hack attacks, etc. Bron.

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie, hier heb ik vast wel wat aan, en dat engels dat gaat wel lukken :thumb:
En Gezina, ik had dat wat jij schrijft ook gelezen op de site van Packard Bell maar heb geen idee wat SmartRestore is :confused: Kan jij mij dat vertellen?

Groetjes carolien.

Cairdi zei:
Hallo,

Bedankt voor jullie reactie, hier heb ik vast wel wat aan, en dat engels dat gaat wel lukken :thumb:
En Gezina, ik had dat wat jij schrijft ook gelezen op de site van Packard Bell maar heb geen idee wat SmartRestore is :confused: Kan jij mij dat vertellen?

Groetjes carolien.
Ojee, heb zelf geen PB maar vond op Helpmij dit stukje tekst:
Je vindt SmartRestore via Start>Programma's>Systeemsoftware>SmartRestore
(NB. Dit kan bij jou iets afwijken, want ik heb Windows ME en jij waarschijlijk XP)

Bedankt voor jullie tips.
Het is gelukt.:thumb:

Groetjes Carolien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan