Nis 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Ik heb het complete pakket Norton Internet Security 2007 gekocht.
Ik heb nu Norton Internet Security 2006
Moet ik deze eerst deinstalleren of installeert 2007 zich over 2006 heen?

Het is meestal beter om eerst het oude programma te deinstalleren, zo blijven er zo min mogelijk sporen over van Nis 2006

Nou nou .....
Als je de installatie van 2007 start, krijg je vanzelf de opties om het geheel op te waarderen. Je behoud dan de gewenste instellingen.
Als 2006 goed heeft gewerkt, waarom zou je dan eerst deïnstalleren ....... :rolleyes:

Ja ja ...... dat klopt.
Maar als je een goed werkende situatie hebt onder 2006, en je gebruikt de 'nieuwe' versie (2007), dan wordt bij de installatie de mogelijkheid voor opwaardering geboden.
Die is er natuurlijk niet voor niets.

En mócht je achteraf daarmee problemen hebben (wat zeer onwaarschijnlijk is), dan kan je alsnog het geheel verwijderen en de omslachtiger methode kiezen.

Succes

Valijn,

Ik denk dat ik voor jouw optie ga...
Weet jij toevallig of ik in 2007 ook weer de mogelijkheid heb om 5 keer te aktiveren
Ik doe nog wel eens een format waardoor ik opnieuw moet activeren

Hoi,

Nee, weet ik niet maar denk het wel.
Je zou bij de faq van Symantec kunnen kijken of je hierover iets terugvindt.

Bij een format, is dat wel een probleempje.
Het kan goed gaan, maar er kunnen problemen komen, dat ie niet meer goed wil activeren.
Bij Symantec wordt bijgehouden, wanneer je je licente activeerde, en vanaf dan tellen de 356 dagen, dus als jij installeert, en activeert met jouw gegevens, leest ie het af van de servers van Symantec, en komen de dagen erbij die je nog had.
Stel, je doet op dag 300 een format, en 3 dagen later activeer je hem weer, dan heb je nog 297 dagen over.

Laatst bewerkt:
dat begrijp ik en vind ik ook niet erg ,als ik maar opnieuw kan activeren dan vind ik het goed

ps dat zou eigenlijk betekenen dat ik op verschillende pc's kan activeren, of is dit te simpel zoals ik nu denk?

Nee, dat is niet mogelijk, behalve als je een licentie hebt voor meerdere computers.

Maar ik zou eerst toch even voor alle zekerheid mailen naar Symantec of even in de FAQ kijken, maar normaal gesproken gaat het zoals gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan