nis install

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik zit met het volgende probleem en hoop in de juiste sektie te zitten met mijn vraag: ik had win 2000 geinstalleerd met dualboot met win 98. Omdat het me niet beviel heb ik deze weer verwijderd. Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid NIS 2003 geinstalleerd. De installatie verloopt wel goed en krijg ook de melding dat het is gelukt. Maar als ik NIS wil openen krijg ik de volgende foutmeldingen:

- NMAIN heeft een fout mbt een ongeldige pagina veroorzaakt in module NISPLUG.DLL en wordt afgesloten.
als ik deze melding wegklick verschijnt ook nog:

- Er is een uitzondering opgetreden die nog niet is afgehandeld UNKNOWN 0xc 0000005

het vreemde is dat auto protect wel is ingeschakeld en ook de eerste update heeft plaatsgevonden volgens het popup venster. ik heb al van alles geprobeerd zoals verwijderen via RNAV en ook alles uit het register verwijderd wat met symantec te maken heeft. ik kom er niet meer uit! wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem? alvast hartstikke bedankt en groetjes


senior
 
Inderdaad, rnav haalt alles weg van Norton Antivirus, Rnis haalt alles weg van Norton Internet Security
 
bedankt voor jullie reakties. helaas is dit niet de oplossing. ik heb gedeinstalleerd via software. daarna rnis.exe en rnav.exe gebruikt en tevens alles uit het register verwijderd mbt symantec. Toch blijft bij opnieuw installeren van nis 2003 dezelfde foutmelding verschijnen. Hebben jullie nog meer suggesties?


senior
 
ik ben inmiddels achter het probleem gekomen. ik heb alles, maar dan ook alles verwijderd wat maar verwees naar Symantec uit het register. bovendien de mappen uit applicationdata van Symantec. daarna bleek het installeren weer mogelijk en het werkt!!. bedankt voor de reakties en groetjes


senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan