NIS of NSW (norton) willen niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hai,

Ik heb een tijdje NAV 2003 gehad maar die was na 1 jaar dus verlopen, dus ik heb een nieuwe versie namelijk Norton systemworks en norton internet security 2004.

Ik heb gewoon legale cdkeys maar toch installeren ze beide niet. Ik heb een tijdje NAV 2004 gehad (trial versie van www.norton.com) die ik na 2 weken moest verwijderen.
Het lijkt wel of de NSW en NIS 2004 vastlopen bij het installeren van NAV 2004 (in elk pakket zit namelijk norton antivirus 2004)

Samenvatting: diegene met een vtje kan ik gewoon installeren zonder problemen alleen NAV niet

Norton SystemWorks 2004 Professional
Norton AntiVirus
Norton Utilities v
Norton Password Manager v
Norton Goback Personal Editon v
Norton Cleansweep v
Norton Ghost v

Norton Internet Security 2004 Professional
Norton AntiVirus Professional
Norton Personal Firewall v
Norton Privacy Control v
Norton AntiSpam v
Norton Parental Control v

Laatst bewerkt:
dit zie ik dus

bij norton sysytemworks of internetsecurity
(en alleen als ik ook NAV2004 aanvink)

Bijlagen

• foutm.jpg
    foutm.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 21
http://service1.symantec.com/SUPPOR...=2004 for Windows 2000/Me/98/XP&osv=&osv_lvl=

dit heb ik gedaan maar toch installeert hij niet

en hoe krijg ik dit voor elkaar als ik nav 2003 niet meer heb :8-0: :8-0:

This problem can occur when settings or files from a previous version of Norton AntiVirus (NAV) or NIS conflicts with the NIS 2004 install process. Rnis and Rnav do not completely remove NIS and NAV 2004, so manual removal of the remaining parts of these programs is needed. This problem happens the most often when trying to upgrade from NAV 2002 or 2003 to NIS or NIS Pro 2004. To solve this problem, you must uninstall prior versions of NIS and NAV by using the Windows uninstall utility and the MSI cleanup utility, run Rnis and Rnav 2003 to remove remaining program components, and then manually delete any Symantec folders and registry keys that are left.

ik heb dat filetje gebruikt
zonder succes de foutmelding blijft

snap het niet meer:(

raar maar waar

ik heb van www.norton.com weer de trial versie gedownload (moet toch een virusscanner hebben , niet:D ) en nu is het geen trial versie meer maar is hij geldig tot 2005

Snap jij het snap ik het

(wat ik dus gedaan heb is norton afzonderlijk van NSW en NIS 2004 geinstalleerd)

je schijven even op foutencontroleren en defragmentatie doen werkte voor mij :)

Stanley19,
Even een tip voor de volgende keer:
Verwijder eerst de trial versie van Norton helemaal voordat je de volle versie installeert. Dat scheelt een hoop problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan