Nitendo 3DS

Status
Niet open voor verdere reacties.

trees134

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Berichten
3
Hallo .
Ik ben nieuw hier en ik heb een simpele vraag en misschien dat iemand mij kan helpen.

Als ik een Nitendo 3DS koopt kan ik daar dan zo`n flash card voor kopen en zo ja....welke moet ik dan hebben ?

Gr Trees
 
:confused: Nee Nintendo 3DS kaartje kan je in winkel niet kopen, maar je kan wel op diverse adressen bestellen. '' R4i GOLD 3DS '' (+ gewenste groote) moet je hebben :D
zoek maar gewoon onder die term bij Google en zet maar bestellen bij ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dit illegaal is om te verkopen, verkoopt GSMparadijs dit in hun winkels.
 
Houd er wel rekening mee, dat je er nog geen 3DS spellen mee kunt spelen. De flashkaarten ondersteunen wel alle oude nds spellen.
 
nou zag ik op spotnet dat er wel verschillende spellen voor de NDS 3D te downloaden zijn......hoe kan dat als ze niet werken op een flash card ?
 
Ik probeer het elke keer weer, maar het gaat gewoon niet. Ik heb zelf een R4i RTS kaartje met aldoor de laatste firmware, maar werken met 3DS spellen ??? echt niet.
Ik weet ook dat er 3DS spellen op spotnet geplaatst worden , maar 9 van de 10 keer staat er in de reakties wel ergens een keer dat ze niet werken.
We moeten gewoon nog geduld hebben totdat 'ze' de flashkaartfirmware(of een nieuwe soort flashkaart) goed voor elkaar hebben om 3DS spellen te kunnen spelen.
En ja het duurt al aardig lang....... voor mijn dochter die een 3DS heeft heb ik uit armoe maar een paar originele spellen aangeschaft, zodat ze iig van 3D kan genieten.
Ach, alle oude nds spellen werken wel allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan