Niuewsgroep welke ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxCommanderxX93

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
52
Hallo allemaal

Ik zat te denken om een niuewsgroep te nemen om dat torrents nog al onveilig zijn en sommige werken niet goed

+Niet te dure
+Zo snel mogelijk downloaden ?


bij een niuewsgroep kan je toch ook?alles downloaden zoals bij torrentss ook ?

of nog meer?
 
Wat jij bedoeld heet een nieuwsserver.
En het is niet zo dat als jij je aanmeld bij bijvoorbeeld Eweka dat je dan vanaf Eweka al bestanden kan downloaden. Je zal dan eerst op zoek moeten gaan naar NZB bestanden. Deze kan je op diverse sites downloaden maar die mag ik hier niet noemen. Je hebt ook een programma nodig zoals bijvoorbeeld Grabit die verbinding maakt met de nieuwsserver en waarmee je de NZB bestanden opent en vervolgens binnenhaalt.

Ik zou als ik jou was deze site maar eens goed gaan doornemen voordat je begint.

http://www.binaries4all.nl/beginners/

en lees dan met name dit ook even:

http://www.binaries4all.nl/nzb/
 
Laatst bewerkt:
bij een niuewsgroep kan je toch ook?alles downloaden zoals bij torrentss ook ?

of nog meer?

niet alles. je moet rekening houden met de bepaalde retentie van een nieuwsgroepen provider. sommigen hebben 100 dagen retentie of sommigen meer. dit betekent als je provider hebt met 100 dagen retentie dat je dus alles kan downloaden wat de laatste 100 dagen op nieuwsgroepen is gezet. als je bijv. iets tegenkomt wat 101 dagen oud is, kun je dat niet meer downloaden.
 
Ik heb nu even xlned wel lekker goedkoop maar ik download nog steeds hetzelfde 300kb

Ik dacht dat ik wel sneller zou downlaoden

maar al neem ik nu een andere zou ik dan sneller downloaden

of meer connection;s?
 
De snelheid bij betaalde nieuwsgroepen is afhankelijk van je internet snelheid.
 
Nee, want dat hangt inderdaad af van welk abonnement jij bij je internet provider hebt.
Hoger als dat zal je nooit komen dus daar eerst maar naar gaan kijken.
 
Nee, want dat hangt inderdaad af van welk abonnement jij bij je internet provider hebt.
Hoger als dat zal je nooit komen dus daar eerst maar naar gaan kijken.

heb met een medewerker van ewaka 2 dagen geleden gesproken en hij zij dat ik 3 mb ou downloaden of zo maar bij elned heb ik dat nog nit gehad max 300 kb

maar al zou ik ewaka nemen zou ik dan 3 mb kunnen downloaden wat hij dus beweert:)
 
Wat voor abonnement heb je bij je provider? (download/upload?)
 
Het beste wat jij kunt doen is het glasvezel abonnement bij UPC nemen, dan heb je echt een heeele snelle snelheid. :D

3mb ga je niet halen, 1 a 1.5 mb is het hoogste.

Internetaanbieders goochelen graag met getallen om je te doen geloven dat je de hemel in huis haalt.
De waarheid is echter anders.

Ik heb 20mb bij Telfort, maar haal maar 1.7mb download.

De ene mb aanduiding is de andere niet. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar misschien iemand anders hier ?

Wat ik wel weet dat kb/sec iets heel anders is dan kbs/sec (of zoiets) :p
 
Het beste wat jij kunt doen is het glasvezel abonnement bij UPC nemen, dan heb je echt een heeele snelle snelheid. :D

3mb ga je niet halen, 1 a 1.5 mb is het hoogste.

Internetaanbieders goochelen graag met getallen om je te doen geloven dat je de hemel in huis haalt.
De waarheid is echter anders.

Ik heb 20mb bij Telfort, maar haal maar 1.7mb download.

De ene mb aanduiding is de andere niet. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar misschien iemand anders hier ?

Wat ik wel weet dat kb/sec iets heel anders is dan kbs/sec (of zoiets) :p

maar wat is preceis glasvezel ?
 
Glasvezel is heel snel, maar helaas ook heel duur. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan