.nl domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Hallo,

Over een paar dagen is het ook voor particulieren mogelijk om een .nl domein aan te vragen. Ik ben van plan dit te gaan doen. Zijn jullie nog van plan om er eentje aan te vragen? Op www.sidn.nl kan je checken of ie nog vrij is.

Weet iemand hoe duur het nou precies is? Op de website wordt ik niet veel wijzer :D

Ik ben in ieder geval niet van plan een .nl domein aan te vragen: ik houd het bij mijn ".nl.tt" website'je.

En de kosten liggen volgens mij aan het bedrijf dat die categorie websites in handen heeft.

Wij kregen ook een aanbieding van Planet maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat je daar allemaal mee kunt doen. Het lijkt me leuk om je hobby ten toon te stellen enz. maar verder?
Ik hoor graag hoe jullie dat invullen.

Op de eerste plaats is het natuurlijk erg mooi en handig voor je website. Vooral als je (zoals ik) een eigen bedrijfje wilt beginnen.
Daarnaast heb je ook je eigen e-mail adressen. Bv. jenaam@domeinnaam.tld.

Ja, maar die van Planet mag je niet voor zakelijke doeleinden gebruiken. Anders wist mijn man het wel :)

Geplaatst door Elisa
Ja, maar die van Planet mag je niet voor zakelijke doeleinden gebruiken. Anders wist mijn man het wel :)
Belachelijk! Wel je eigen domeinnaam, geen zaken doen? Het is jou domeinnaam, ik zou dus zeker mijn domeinnaam niet via planet regelen.

Geplaatst door Elisa

Dan is je domeinnaam schijnbaar niet je eigendom, maar is ie nog steeds van Planet. Ik wil echt het recht erover hebben.

Ik ga mijn domeinnaam regelen via Kabelfoon (provider) of Exsilia (m'n host). Maar uiteindelijk wil ik mijn eigen service gaan draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan