NL domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hai,

Ik ben op zoek naar een hostingbedrijf waar ik een domein kan aanvragen.

Ik wil het volgende domein aanvragen. http://www.caramba-breda.nl

Jaarlijks ben ik bereid tussen de 30 - 50 euro te betalen.
Ik wil dus webruimte 30-50 gig. Om fotos op te slaan, flashanimaties etc..

Ik wil geen doorlinkdomein. Dus dat ik bijvoorbeeld home.wanadoo.nl/homepage door wordt gelinkt naar caramba-breda.nl
De pagina moet ten alle tijden in de lucht zijn, en het beheer wordt door de eigenaar zelf gedaan (ik in dit geval)

Wie biedt mij hulp?
 
Sorry lees ik dat goed, je wil voor max 50 € 30 tot 50 GIG aan webspace ? incl domeinnaam registratie ? Denk dat dat heel moeilijk wordt !
 
Geplaatst door Stanley19
Ik wil het volgende domein aanvragen. http://www.caramba-breda.nl

Jaarlijks ben ik bereid tussen de 30 - 50 euro te betalen.
Ik wil dus webruimte 30-50 gig. Om fotos op te slaan, flashanimaties etc..
Heb je enigzins verdiept/rond gekeken op sites van hosters? Het gevraagde is geheel onredelijk tegenover gebodene. Jij vraagt een halve server ter beschikking qua ruimte, en verwacht daarvoor niet meer dan €50 te hoeven betalen? Vergeet je niet "dataverkeer"?

Zelfs in de VS is dit niet te verkrijgen. Met een eigen server (thuis) weer wel ;)

Kortom: stel of je eisen bij, of je budget.

@dragonsting: aub niet spammen voor je eigen toko.
 
Klopt ik had me nauwelijks verdiept

Ik neem genoegen met 1 gig voor 150 euro per jaar

Dataverkeer is 30 gigabyte

Kan je wel zelf de websites maken?
 
Geplaatst door Stanley19
Klopt ik had me nauwelijks verdiept
Dat zou ik dan maar eens gaan doen :D Want zelfs wat je nu vraagt is niet verkrijgbaar.
30 Gb dataverkeer per maand voor €150 per jaar?
Dat komt neer op €0.41 per GB. Dat wordt een zeer goedkope VS-hoster zoeken, waarbij je support/uptime maar even moet vergeten denk ik.

Leg eens waarom je eigenlijk zoveel verwacht te gaan gebruiken. Heb je al een website online, en zoja hoeveel verbruikt deze? Mocht je een startende website hebben, dan lijkt me dit wel een beetje overkill/ teveel van het goede.
 
Kheb meerdere websites online

Deze site is meer bedoeld voor ter promotie en reclame maken voor een cafe (nieuw) in Breda.

Daarbij wil ik wat tekst en plaatjes (gifjes, jpegs) en flash animaties opzetten. In de toekomst wil ik dan ook gebruik maken van PHP dit kan bij mijn huidige aanbieder niet (wanadoo) dus vandaar dat ik een hosting zocht. Die me gelijk ene nl.domein kon geven, aangezien .tk niet erg professioneel overkomt.
Ik heb niet gezegd dat het 30 gig per maand was, dacht gelezen te hebben dat dit op jaarbasis was. Via de website http://www.in.nl/index.html
Dus voorlopig is 100 mb opslagruimte genoeg.

Sorry voor het misverstand/onduidelijkheden
 
GB's gaan over het algemeen genomen per maand. Nu is de verwarring duidelijk. :D

Dan is het een prima budget waarmee je bij veel hosters prima uit de voeten kan, incl. een .nl domeinnaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan