NL SAMP RP server

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco633

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo,

Voor alle SAMP geintresseerden op de forum, ik ben bezig een nederlandse SAMP RP server op te zetten. (Waarom juist een nederlandse RP server is omdat het voor nederlanders redelijk moeilijk is om goed engels te kunnen spreken en gelijk ook the RP’en). Hij is bijna klaar en ik ben opzoek naar een paar dingen.

- Om de server tot een succes te kunnen maken is natuurlijk het belangrijkste om spelers in de server te krijgen. Dus ik ben opzoek naar spelers die in deze server zou willen komen spelen.
Lijkt je dit wat schrijf een reply of pm mij. De server als alles door gaat deze week nog online.

- Verders ben ik nog opzoek naar een scripter die me eventueel met scriptwerk kan helpen.

Er zijn nog veel banen (slots) vrij!! Dus wees er snel bij!!
PM me of schrijf een reply!!

Mvg. Remco

Ps. Er zou een deze dagen een URL van het forum worden gepost..

Ik zal wel een keertje komen inloggen. Misschien ook wel vaker dan 1 keer. Wanneer weet ik nog niet.

Hallo, de server is online. Alleen we zijn nog steeds opzoek naar spelers!! Om de factions en jobs te vullen. Dus vraag ook je vrienden en familie en maak de server gezellig!!
Server ip: 217.18.70.196:7777 (SAMP 0.3x)
(site komt snel)

Ja dat klopt door dat we bijna tot helemaal geen nieuwe spelers op de server konden krijgen.

Dus omdat je niet genoeg spelers binnen kreeg binnen 3 dagen trek je de stekker eruit ?
Maak een website voor promotie. Een server zit niet binnen 3 dagen bom vol. Geduld moet je hebben soms kan het maanden duren ;)

Ja daar heb je wel gelijk in en ik heb ook al geprobeerd om via een site promotie te maken.
Ik speel dan met een paar andere jongens en die stoppen erna een week al mee.
En om dan alleen in die server te gaan zitten.
En als er dan iemand komt zal die toch niet blijven omdat je er niks aan hebt om met zijn tweeën of drieën in een server te zitten.

Ik ga proberen een rp serverscript te downen en daarna te editen en modden naar mijn "likings". Ook ga il dan een forum maken , maar ik heb geen server dus is het goed dat jij de server krijgt en dan online zet? Zo heb je meteen een rp server die altijd nog gemod kan worden. Het bewerken van het script gaat een par dagem durenaar ik heb verstand van c++ dus ik zie snel hoe ik het wil hebben. Bijv aalles in nederlands vertalen, prijzen veranderen, jobs toevoegen/bewerken/verwijderen.

Mvg, HiPPiE

Moet hij in het nederlands?.
ik heb namelijk een script gevonden maar dat is heeeel groot en moeilijk te vertalen. Kost zowat een maand.
Ben nu 4 uren bezig en ben nog niet eens op 1/8, ofterwijl onmoglijk

Ja zal wel zo mooi zijn.
Maar het probleem is dat hosten bij mij zelf word niet meer wat en ik heb nog wel een betaalde server alleen ik ben niet van plan om die elke maand te gaan betalen. En vooral niet omdat we eerst nog bijna geen spelers zullen hebben.

Ik host hem gewoon vanaf mijn pc om te testen maar om hem 24/7 aan moet hebben ik heb wel een server nodig dus als iemand een pc met goede uploadsnelheid heeft meld het effe, hij moet ook 24/7 online kunnen zijn.
Als we hem online kunnen krijgen is hij nog in het engels maar daartussendoor kunnen we het wel vertalen en er een final nederlandse release van maken.

De server hoeft nu nog niet hoog te zijn maar als er gauw 100 mensen in komen, dan moet je al 4mb/s upload hebben

Welk script gebruik je, ik kan misschien wel wat scripten, wil je 't online zetten of is 't zo geheim xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan