.nl Site

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hallo,

Graag wil ik een .nl site.
mijn vraag is waar kan ik dit het beste doen.
ik vindt heel veel sites via google die webhosting en een domeinnaam aaanbieden maar kan maar weinig ervaringen vinden.
ik wil graag een alles in een pakket webhosting en een domeinnaam.
heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi,

Ik heb goede ervaringen met versio.nl
Je kunt dan een webhosting pakket bestellen en koppelen aan een domein. Je kunt betalen met Wallie-Card, Master-Card, PayPal, enzovoort.

Groeten,
Jasper

Laatst bewerkt:
welk pakket heb je dan ik kan alleen domein en hosting appart vinden

is het dan ook mogelijk om een mail van dat domein aan te maken bijvoorbeeld domein is domein.nl
email is naam@domein.nl

Tja...lijkt me wel als er staat ''onbeperkt emailadressen''.
Je moet dan natuurlijk wel een domein aan je hosting koppelen.

Ik heb nu een domein naam en een hosting pakket hoe koppel ik het nu?

Ik heb deze pagina gevonden http://versiopedia.nl/index.php/Het_koppelen_van_een_domein_aan_een_webhosting_account
bij stap 2 staat.

Stap 2: Wijzig de nameservers

Nu moet het domein nog verwezen worden naar de server. U heeft al een mailtje ontvangen met de nameservers die u moet gebruiken.
[bewerken] Domein is geregistreerd bij Versio

Als u uw domein heeft geregistreerd bij Versio kunt u de nameservers wijzigen in de klanten panel. Klik na het inloggen rechts op Uw Domeinen.

Vul niet de IP adressen in maar de nameservers zelf, dus bijvoorbeeld ns3.versio.nl en ns4.versio.nl.

Als u uw domein heeft geregistreerd bij een ander bedrijf moet u naar de website van het desbetreffende bedrijf. U kunt daar bijna altijd de nameservers van het domein wijzigen. Hoe dit precies moet kunnen wij u niet vertellen, dit verschilt namelijk per bedrijf. Als u er niet uitkomt moet u contact opnemen met het desbetreffende bedrijf.

bij mij staan er geen domeinen onder domeinen.

Dan moet je even wachten. Bij mij duurde dit een uurtje...:)

Mv.gr,
Jasper

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan