no bootable device reactie bij opnieuw installeren w7

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnyhyper

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
goedenmorgen heb een usb stick geladen met w7 en netjes de usb tool uitgevoerd maar op de pc wordt verteld geen bootable device press any key to reset en dat blijft zo wat doe ik fout?

Is je stick bootable? Zo ja, zorg dan dat je in je bios ook aan geeft dat hij naar de stick moet kijken. Dat doet hij nl. niet automatisch. Zoek naar "bootable divices"

een usb stick geladen met w7 en netjes de usb tool uitgevoerd

Hoe heb je die dan geladen en wat is die usb tool?

Een Windows 7 installatie DVD of ISO naar een usb stick met Rufus zetten kan.

heb usb tool gebruikt,ging toppie maar werkt dus niet.kan niet in bios komen

is windows usb tool om iso naar usb te vertalen oid

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit een AMI bios in die ipp geen bios boot menu key heeft, dan wordt het de usb stick instellen in de bios om van te booten.

Speccy hoeft niet meer, weet voldoende.

DEL intrommelen bij opstarten wil om in de bios te komen?

thx ben zover dat ik in het bios kom,mijn dank hiervoor hoekrijg ik mn mobo nou zover dat hij de usb accepteerd als bootable device?

hoe het kan weet ik niet maar na aangeven dat ik de usb stick als eerste wil hebben bij booten gaf hij door te starten met mn gewone windows die er al op stond (de hdd) hoe dat kan?

Gebruik zelf Rufus, stick in NTFS formatteren, wel een ISO gebruiken wat een bootable image is anders wil het nog niet.

@Lange Pier,
Waar is die Rufus te downloaden dan?

lange pier thx had de usb stick al gedaan met rufus en na een aantal keren opnieuw de bios aanpassen is het gelukt heb nu een schone w7 op mn pc dus aale dank hiervoor ben weer dankbaar dat jullie er altijd zijn de laatste 10 jaar

het probleem is dus opgelost thx everybody

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan