No Budget, Wat is de ultimate PC om nu te kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter xrux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xrux

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Hello fans,

Zelf kan ik niets in elkaar zetten dus mijn nieuwe aanschaf moet wel weer een standaard pc worden.

PC zal intensief gebruikt worden met internet (alle onderdelen zeker ook video streaming ipv downloaden). En nog intensiever met MMO games. Even uitgaande van geen budget limiet. Wat zou een goede PC systeem dan worden? Belangrijk voor mij is dat ik toekomstige, op korte termijn uitkomende MMO's als Aion, Warhammer Online, SUN etc in full specs grafisch vooral kan spelen. PC zal dus twee jaar mee moeten. Dus advies voor de onderdelen (ook sound) en zeker ook de monitor in samenwerking met kaart.
Persoonlijk wilde ik wel de matrox eens uitproberen met 3 schermen maar die staat niet inverhouding met de performances van de superkaarten..

tja leuk pc onder 5000 ismooi..Alienware was ik al meer kwijt

wat is nu essentieel in de pc (onderdelen) voor optimale ...max genieten van wat de programmeurs voor ons maken in MMO's?

grafische kaarten komen 18 juni ongeveer, maar wat maakt ze dan zoveel beter inboven staande context?
en zitten er meestal niet wat kinderziektes/bugs in verse nieuwe kaarten?

en zitten er meestal niet wat kinderziektes/bugs in verse nieuwe kaarten?

Je kan er bijna van uitgaan dat het niet zo is:D

Bij ALIENware is alles meestal al voor je overgeklokt:thumb: vandaar zo duur

Ik zou toch voor een SAMSUNG gaan die hebben met de nieuwste schermen maar 2ms response:shocked:

ok dus 2ms is bealngrijk voor FPS en zo ?
is ms belangrijker dan resolutie?(ben meer graphic junkie)

ok dus 2ms is bealngrijk voor FPS en zo ?
is ms belangrijker dan resolutie?(ben meer graphic junkie)

Nee ms zal niet belangrijker zijn dan resolutie maar volgens mij speelt het wel een rol in FPS alhoewel je met gamen meestal al goed genoeg bent met een 5ms scherm:)

als is dit trouwens niet de ultimate pc hoor:p

ultiem is niet zozeer het doel alswel de beste Gaming pc voor MMO games. Die wil op full specs kunnen draaien. dus graag meer info en voorstellen.

zeker ook een minimale internet conn nodig denk ik?

Er zijn ook wat gaming enhancement kaarten in omloop.
Passen die in elke config?
Welke zijn nu nuttig?

die passen in bijna elke config.. en ik zou eventueel zo een physic kaart erin stoppen en misschien nog zo een KILLER NIC kaart erin.:cool:

hij heeft toch geld zat als hij een pc van 5000 euries kan kopen kan hij ook wel glas vezel kopen:)

en dan alsnog dan heb je glasvezel.... dan moet je ook nog de verbinding hebben... en dat kost ook niet niks als je volle snelheid wil benutten....:(

Hoezo een Dual Core en geen Quad?
Hoezo Vista Ultimate?
Waarom Office?(??????)
Waarom een diNovo?
Waarom een scherm?

Waarom...

Begrijp me niet verkeerd, een aardige set-up maar ik vraag me af of dit wel een best buy is voor de geplaatste wensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan