No Budget, Wat is de ultimate PC om nu te kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter xrux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dual is niet per se beter omdat je gamed. Sterker nog: een Quad is in dagelijks gebruik gewoon sterker. Daarbij worden er meer games voor multi threaded gemaakt.
Games die niet goed tegen multicore kunnen zullen dat ook hebben op Dual en kunnen m.b.v. wat tweaks op minder cores gedraaid worden.

Business is overbodig duur als je het niet gebruikt.
Office idem. Was geen vraag naar, drijft de prijs omhoog.
diNovo is ook erg duur. Niet nodig.
Scherm: heb ik even gemist, ok.

Nogmaals; was niet als kritiek bedoelt maar het is zonde als er prijsdrijvers inzitten die niet gebruikt worden (geldt ook voor geluidskaart).

So?
Volgens mij lag er niet eens de vraag voor een OS.

Als je een gepast advies wil geven is het meer dan een stel moderne dingen op een hoopje gooien :).
Als ik een nieuwe PC koop zou ik er niet eens een OS bij kopen, laat staan Vista Ultimate.

volgens mij gaat helemaal niet de ts zo'n pc kopen, want hij vroeg toch om een al in elkaar gezette kan en klare pc.

Ik heb me even uitgeleefd :p :D

Daarbij nog 2x de MTRON SSD Pro 7000 Series 3.5" 64GB, SATA, 0,1ms Access schijf à 1.179,00 p.s.

Niet dat iemand dit ooit gaat kopen, en je kan zoiezo beter wachten op de nieuwe graka's.

Laatst bewerkt:
Xp heb je dat ook gelezen !!!!??????
en Gangkill er zit azerty montage bij....

Je hoeft niet zo boos te worden?
Het gaat hier toch om een advies naar de TS toe, niet wat jij wilt.

Als men zegt "ik zou dit doen" is dat vaak: "als ik jouw wensen en budget had, is dit mijn keuze".
Als er toch geen budget is kan ik ook wel aan komen zitten met een Alienware PC met 1 GB overklokte quad videokaarten van 15.000$.

Nogmaals: het is geen kritiek naar jou toe, ik vroeg me alleen af of het wel het beste advies zou zijn.

waarom geen Quad SLI ? ofzo :p

.................... heb jij ooit een mobo gezien die GOED quad sli ondersteund... en BTW met welke graka zou je dat willen doen... tri sli zitten al heel veel bugs in laat staan in quad wat nog niet eens officieel is:o

9800GX2 in SLi is toch echt QuadSLi.

theoretisch gezien niet... want het zij maar 2 kaarten! en geen 4! elk in 1 pci-e x16 slot....:o en BTW wat iemand hier eerder zij van dat je beter quad sli kan nemem dat staat al in elke config die iedereen hier gegeven heeft...:cool:

Met al die !!!! en ??????? komt dat schreewerig/boos/geïrriteerd over, maar aangezien je achter zo'n beetje elk bericht wel 6 leestekens neerzet.

ja logisch als die me altijd loopt aftezijken
(heb me maar afgemeld van vraag)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan