No Cd crack Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Queen of Gondor

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
61
Ik vind het erg vervelend om steeds the sims 2 appartementenleven te moeten spelen met cd, ik wil de cd graag onbeschadigt houden en er worden andere spelletjes op deze pc gespeeld, dus wordt de cd elke keer vervangen.

Nu heb ik een no cd crack, maar elke keer wanneer ik hem open, zegt hij iets over directX 9, dat hij die niet heeft gevonden ofzo, terwijl ik directX 10 pas had gedownload.
Nu had ik weer directx 9c gedownload en deed hij het nog steeds niet, ik probeerde ook directX 10 te installeren, maar dat lukte niet.. wat te doen?
 
Ik vind het erg vervelend om steeds the sims 2 appartementenleven te moeten spelen met cd, ik wil de cd graag onbeschadigt houden en er worden andere spelletjes op deze pc gespeeld, dus wordt de cd elke keer vervangen.

Nu heb ik een no cd crack, maar elke keer wanneer ik hem open, zeg hij iets met directX 9, dat hij die niet heeft gevonden ofzo. terwijl ik directX 10 pas had gedownload. nu had ik weer directx 9c gedownload en deed hij het nog steeds niet, ik probeerde ook directX 10 te installeren, maar dat lukte niet.. wat te doen?

Wat je kan doen is er een ISO van te maken, en die dan runnen met Deamon Tools Lite!
 
Woow, ik weet niet wat dat allemaal is en hoe je dat moet doen :eek:

Ik zal het uitleggen:

Een iso bestand is een bestand waarin heel veel bestanden zitten.
Met dit programma: Klik
Kun je je cd erin doen en een iso maken!
Als dat gebeurd is sla je hem op op je computer en kan je het afspelen met dit programma:
Klik
Het is erg simpel! Als je het niet snapt, kun je altijd reageren! Er zijn genoeg mensen waaronder ik die hier heel veel over weten!


Groeten!
 
Oke, bedankt, ik ga het nu proberen :eek: ben zo weer terug..

Oke dus nu heb ik hem opgestart en heb ik die files op de cd, in dat vakje.. wat nu?
 
Laatst bewerkt:
maar waarom zou het via deamon tools werken...? heb je de crack wel in het goede mapje geslepen ofzo...? :p
 
Laatst bewerkt:
Als het je echt niet lukt kan je altijd nog: www.teamviewer.com dat programma gebruiken. dan heeft de ander toegang tot je computer (alleen doen als je iemand vertrouwt). nou succes :p
 
Ergens staat vast, ISO maken!
Zoek er maar eens naar!

Ja er staat ISO maken van Cd, maar heb nu niet de cd bij de hand..
Ik hoorde van mijn vriendin dat je sims ook kon downloaden? En ik maar betalen voor al die cd's :( heb je daar ook geen cd voor nodig dan?
 
lijkt er een beetje op dat je het spel gewoon gedownload heb en een verkeerde crack hebt.

je zei dat je directx 10 hebt, en die heb je alleen als je vista hebt.

en de persoon die de crack heeft gemaakt heeft hem voor windows xp gemaakt, want dat gebruikt directx 9
 
Nee ik heb echt gewoon op cd, maar heb het nu niet bij de hand.. Maak je mij nou uit voor leugenaar :shocked:

Ik heb een crack gedownload gewoon van internet.. waar anders? Dus ja..
 
Nee ik heb echt gewoon op cd, maar heb het nu niet bij de hand.. Maak je mij nou uit voor leugenaar :shocked:

Ik heb een crack gedownload gewoon van internet.. waar anders? Dus ja..

ik maak je niet uit voor leugenaar, maar hoe groot is de moeite om even de cd te pakken.

sinds het topic gestart is is een uur voorbij. in die tijd had je toch wel even de cd kunnen pakken, daarom vind ik het dubieus, snapt u?

even een andere crack zoeken. ik zal ook even voor je zoeken.
 
IK HEB HET AL!
Ik dubbelklikte op het bestand, maar je moet m juist in de map zetten en vervangen..

Dus ik moest bij ProgramFiles/EAgames/Sims2Appartementsleven/TSBin en dan het bestandje ernaartoe slepen!! en vervangen :thumb:

Nog bedankt!:eek:
 
ik maak je niet uit voor leugenaar, maar hoe groot is de moeite om even de cd te pakken.

sinds het topic gestart is is een uur voorbij. in die tijd had je toch wel even de cd kunnen pakken, daarom vind ik het dubieus, snapt u?

even een andere crack zoeken. ik zal ook even voor je zoeken.

Met de cd niet bij de hand bedoel ik dat ik de cd niet hier in huis heb snapt u? (Je mag trouwens gewoon je zeggen)
Het is namelijk zo dat mijn zus hem nu heeft, die heeft dus geen cd en ik dacht, daar moet een oplossing voor zijn. Vandaar, maar het is gelukt.. toch bedankt :thumb:

En mijn Sims 2 basisspel is ook al helemaal beschadigt geraakt enz. vandaar dat ik nu liever wat zuiniger ben op wat ik heb, aangezien het me vrij veel geld heeft gekost.. (Trotste bezittster van Alle Ep's en Stuffpacks, kan ze dadelijk weer verkopen als ik Sims 3 in huis heb :D)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan