NO-CD patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuinpad

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Weet iemand waar ik een patch kan vinden die het mogelijk maakt om een spel te spelen, zonder telkens de cd/dvd op te starten. Bijvoorbaat dank.

hoi ik weet niet of dat gegevn mag worden hier zoja welk spel bedoel je dan

gr mike

Medal of Honor, Pacific Assault. Ik heb het originele spel, div. malen geïnstalleerd maar kan m niet spelen doordat ie steeds om de juiste dvd/cd blijft vragen.

Hey tattoo-lover, denk aan de huisregels!!!

Geplaatst door tuinpad
Ik heb het originele spel,

Nou betwijfel ik dit, maar als dat zo is dan heb je een ander probleem die je moet zien op te lossen.
Wat heb je zoal geprobeerd om het spel te starten?
Krijg je een foutmelding ondanks dat je de cd in je pc hebt?
Heb je alle cd's al geprobeerd?

ps. Ik betwijfel dit omdat je het over een dvd/cd hebt. Als je in het bezit bent van het orgineel dan zou je dit wel weten.

Geplaatst door Tattoo-lover

Hij heeft toch het originele spel ?

Volgens mij niet, hij heeft het erover dat hij hem vanaf de originele cds heeft geinstalleerd, maar nu niet meer kan spelen omdat hij om de cd vraagt. Misschien heb ik het mis, maar ik maar hier uit op dat hij de originele cds van iemand heeft geleend en dus nu een patch zoekt zodat hij hem kan spelen.

Nogmaals ik kan het mis hebben maar dit maak ik eruit op

Graag, we hoeven op dit forum geen aanstoot geven aan illegale praktijken.
En als hij de patch echt nodig heeft dan kan hij die zelf ook wel vinden via internet. (kost hem alleen minder moeite als jij dat voor hem doet);)

Helpmij dankt u voor het verwijderen van de link :).

Geen probleem. De regels gelden voor iedereen. Ik wist gewoon niet dat ik er iets fout mee deed ;)

Mijn hemel, waar jullie je al niet druk om maken en zoveel energie in hyphotisme willen steken. Gelet op je ycoontje heb je daar alle tijd voor natuurlijk, meneer Robert 1978. Ik zal je uitleggen hoe het zit. Ik heb het ORIGINELE spel. Telkens wanneer ik dit spel wil opstarten dan wordt er - indien ik de dvd-drive- gebruik, om de juiste DVD gevraagd en - indien ik de cdrom-drive gebruik, om de juiste CD gevraagd. Uit eerdere reakties is mij gebleken dat ik niet de enige ben die dit probleem aan de hand heeft. Kennelijk is dit een moeilijk oplosbaar probleem, vandaar mijn vraag om de no-cd patch, in mijn ogen een volkomen legale vraag dus.

Geplaatst door tuinpad
Gelet op je ycoontje heb je daar alle tijd voor natuurlijk, meneer Robert 1978.

Sorry? Als jij je niet kunt gedragen, zoek dan even een ander forum.

Het gebruik van een NOCDpatch is wel degelijk illegaal, lees de licentie van het spel er maar op na. De licentie vind je vast in de verpakking.

Geplaatst door Tiborv

Sorry? Als jij je niet kunt gedragen, zoek dan even een ander forum.

Het gebruik van een NOCDpatch is wel degelijk illegaal, lees de licentie van het spel er maar op na. De licentie vind je vast in de verpakking.
Volgens de licentie van de koper moet de maker van een produkt er wel voor zorgen dat het produkt werkt.
Zo niet, dan mag een koper op welke manier dan ook dat produkt wel aan de praat krijgen.

Het zou wat moois zijn, zeg...

Ik zou of een crack gaan zoeken, of je geld terug vragen...

Zo moeilijk is het niet, hoor.
Volgens mij mogen wij wel linken naar google , dat is namelijk een groot beursgenoteerd bedrijf. Het zou wat moois zijn als wij dat niet meer mogen....

Laatst bewerkt door een moderator:
In een licentie staat niet dat de fabrikant het moet laten werken, hooguit dat het daarvoor zijn best zal doen.

Je koopt een gebruikersrecht, niet de software. In de licentie staat dat je de software niet mag wijzigen, met een dergelijke patch/crack doe je dat wel degelijk.

En ja, tuurlijk mag je verwijzen naar Google, alleen op net een andere manier.

dat vind ik een beetje vreemd, tiborv, waarom mag google als groot beursgenoteerd bedrijf wel linken naar illegaal materiaal zoals cracks, maar mogen wij niet linken naar die zoekopdracht van dat beursgenoteerde bedrijf?

Als google niet wordt aangeklaagd/ kan worden aangeklaagd, waarom zou helpmij.nl wel risico lopen?
Dat is volgens mij namelijk het punt waarom het niet mag, of zie ik dat verkeerd?

Maar tuinpad, je vult gewoon in google in wat je wil zoeken en zet daarachter het spelnaam. Je kan het vast wel vinden op die manier.

Het gaat niet om aanklachten waar we bang voor zijn. Wij genereren inkomsten door reclamebanners e.d. Een aantal adverteerders zien het gewoon liever niet omdat zij zelf bijvoorbeeld het product verkopen en zo zelf dus inkomsten mislopen.

Daarbij verwijst Google niet specifiek naar een site, Google is een zoekmachine die geen onderscheid maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan