No currency VM

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
http://forum.virtuemart.net/index.php?topic=106345.0

If that does not work use phpMyAdmin to check table virtuemart_vmusers. The Vendor should have a "1" in both virtuemart_vendor_id AND user_is_vendor - no other user should have virtuemart_vendor_id=1. You can use this table to change the vendor if necessary.

Ze raden phpmyadmin aan maar ik wijzig de bestanden in Antagonist
Maar ik kan nergens vinden waar ik the <table Virtuemart_vm_users>

Kan iemand me helpen met het wijzigen van deze table?

Mijn website i www.muaybeauty.com
Hier ziet u dat er geen mogelijkheid is om currencies te wijzigen

Graag advies Jeroen

Als ik het zo zie MOET je wel phpmyadmin gebruiken. Als ik ervan uit mag gaan dat die antogonist beheermiddelen je niet in staat stellen die oplossing uit te voeren, dan geldt wellicht hetzelfde als hieronder geciteerd:
okay I think I may have fixed one of my clients problems with advice from this forum - so thanks!!
But it was not easy. The site went down - there were missing userids etc....

But most importantly... my clients could NEVER have done it. They cant use PHPMYADMIN

This flips the whole paradigm on its head. (Its hard enough for us now) Virtuemart is now not a system that a techie type can setup - and leave for a store owner to run.

[...]

Ik heb uitgebreid voor je gekeken, maar ik zie nergens genoemd welke database die tabel in zou moeten staan. Een opmerking daarbij: Als ik het goed begrijp zijn bij een Virtuemart meerdere database betrokken: (Minstens) 1 van Virtuemart zelf en dan (blijkbaar) minstens nog een van Joomla. Het zou dus kunnen dat je in de verkeerde database(s) kijkt, nu.

Hopelijk komt er nog wat hulp van anderen of vind je zelf een oplossing voor het probleem.

Tijs.

Laatst bewerkt:
beste

Hartelijk dank voor uw reactie

Ik loop al een paar weken te zoeken hoe ik curency moet instellen

Ze zeggen vul het volledige vendor informatie

Heb ik gedaan

Maar niks werkt

Er is een FAQ sectie(s) over currency. Ik kan niet beoordelen of je daar wat aan hebt. link

Tijs.

beste tijs hartelijk dank !!

Alles wat mensen aanraden heb ik geprobeert zonder succes

ik zal kijken naar uw link

hartelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan