No input signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspero0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
2
Goedenavond allemaal,

net een nieuwe pc aangeschaft,
Intel Quad core 2,4 GHz Q6600
2gb Ram
320 GB harde schijf 7200 rpm
Nvideo Geforce 8600GT 512 mb

nadat hij aangesloten was, (hij deed het gewoon), meteen weer uitgezet, opengeschroefd en naast de 320 GB harde schijf, een 40 GB (oude) harde schijf ernaast in geprikt,
de ruimte was er. na starten deed de computer het wel, maar het scherm gaf het signaal: no input signal. alles kabels geprobeerd, andere schermen geprbeerd maar niks
werkt. Het ligt dus aan de harde schijf, die zorgt er voor dat mijn moederbord geen signaal meer doorgeeft aan mijn scherm. Kabel van schermnaar pc, komt binnen direct op het mobo dus, geen kabels daar. Alvast bedankt, voor het misschien op lossen van mijn probleem!

Jasper.
 
Dus als ik het goed begrijp werkt het wel als je de oude harde schijf (40 GB) er weer uit haalt?
 
Dus als ik het goed begrijp werkt het wel als je de oude harde schijf (40 GB) er weer uit haalt?

Nee,

de pc start, ( ik heb de oude harde schijf er uit gehaald alleen de nieuwe zit er nu nog in) maar het scherm zegt gewoon geen input signal. ik hoor wel het windows startgeluidje, en kan hem ook gewoon (blind) weer afsluiten.

Waar kan het aan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan