no input signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

mormeltje1992

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo,

Ik heb een week geleden mijn driver geupdate op m'n medion computer van de Aldi.
Na de update mijn computer gereboot, en toen begon mijn computer al wat muis en toetsenbord lag te vertonen.
Een dag later zelfs totaal geen beeld meer bij het opstarten van de computer. Ik krijg alleen de melding: "no input signal".
Voor de rest doet de computer zelf het nog wel, ik hoor de opstart geluiden nog wel als ik een profiel laad. Alleen kan ik voor de rest niks doen zonder beeld.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

PC:
Medion
intel pentium D dual core-processor 830
NVIDIA geforce 6700 XL

Monitor:
19" TFT SXGA LCD-colour monitor van MEDION

bij voorbaat dank

ik heb geen idee want ik heb geen beeld.
hoe krijg ik hem in veilige modus als ik geen beeld heb?

als ik de pc afsluit door de knop een tijdje ingedrukt te houden start hij ook meteen weer op.

Gelijk als je opstart herhaaldelijk op F8 drukken.....als het een driver probleem is pakt hij de standaard driver en heb je wel kans op beeld.

Bedankt, probleem is opgelost.

Heb in veilige modus geen de computer terug gezet naar een herstelpunt in het verleden.
Hij werkt nu weer, maar kan beter niet weer een driver update doen ofwel?

mvg Mormel

Juist, dat was de volgende stap maar je was zelf al zo ver.
Zolang het de juiste driver is moet het geen probleem zijn.

De nieuwste driver van de 6000 serie moet toch gewoon willen aangezien ik een 6700xl heb. Deze had ik overigens de vorige keer ook en toen liep het niet zo goed af met mijn pc, dus ik weet niet of het wel verstandig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan