No JVM could be found on your system

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik gedaan en krijg ik Nog een error :

Error: opening registery key 'Software\JavaSoft\Java Runtime Environment'

Daarna krijg ik melding :

Could not find Java.dll

Weet iemand zo waar ik die dan moet plaatsen zodat hij hem wel vind?
 
Laatst bewerkt:
Het is wat he. Maar we proberen je weer te helpen. Daarvoor zijn we hier en nooit geschoten is altijd mis. Probeer hier eens je gelijk te halen. klik
 
als java 64bit is dan FX ook
maar je kan ook 32bit gaan maar windows heeft het er moeilijk mee.


die Error: opening registery key 'Software\JavaSoft\Java Runtime Environment'
zal bij
systeem (configuratiescherm)=>systeem=>Geavanceerd=>env of enviroment dan maak je een variabele JAVA_HOME met je path naar je installatie
verder zal je onder path ook een referentie %JAVA_HOME%\bin moet je bij wat er al stond plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Hoi, t duurde een tijdje was druk met school, dit heb ik gedaan maar nu komt hij weer met de melding :

No JVM could be found on your system

deze melding heb ik als eerste gehad
 
U hebt mogelijks 64 computer dan moet je zeker de 64bit java gebruiken de 32bit werd onlangs ook niet meer aanvaard voor één of ander reden bij mijn eclipse maar reden hiervoor is niet bekend (ik denk aan certificaten die niet meer kunnen gecheckt worden zie sun.com verwijzing maar het is geen zekerheid) Nu de overname oracle laat zijn sporen na.

Maar ik stel voor een nieuwe installatie te installeren en daar de verwijzing doen ps de variabele JAVA_HOME moet gekend zijn en de waarde naar jou path waar je installeerde
c:\\pr..files\java\java1.7 ...\ deze waarde moet erin zitten
 
Ik heb een 64bit laptop, maar als ik java 32 wil deinstalleren zegt hij wel:

Verwijderen voorbereiden..

dan gaat hij even door maar dan valt de deinstallatie gewoon weer weg, dan blijft hij staan, ik kan ook geen nieuwe java versie eroverheen installeren
als ik dat doe komt hij weer met dezelfde fout
dat hij wel begint maar het niet afmaakt
 
Kun je nog iets als administrator uitvoeren. Het is toch te gek dat het niet lukt. Alles verwijderen. klik.

Lees even de hele pagina eens door.
 
Dit doe ik altijd zo iets verwijderen maar hij begint wel maar breekt af na ong. 3 min
 
Nou ik denk dat we wel uit kunnen sluiten dat dit aan java ligt, :confused: maar die conclusie heb je zelf al getrokken denk ik zo. :evil:

Het ligt dus aan windows. Ik heb hier nog een klik. Wel Engels. Gaat dit lukken.??

Dus handmatig verwijderen. ;)
 
maar verwijder hoeft toch niet je dient enkel duidelijk te maken welke er gebruikt moet worden
 
Ja dat weet ik maar dat lukt Jappie niet op geen enkele manier hij heeft al meer dan 6 of 7 stappen doorlopen en het ligt niet aan Java, maar aan windows. En windows hoeft hij niet te verwijderen er is iets in de onderliggende instellingen van windows zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan