'no signal' probleem met MSI RX2600XT videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

nseitzinger

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
14
Ik heb vanochtend een nieuwe videokaart bij Paradigit gekocht. Het gaat om een MSI Radeon RX2600XT T2D512EZ. Ik heb deze ingebouwd in mijn nieuwe systeem op een P45 moederbord (ook van MSI). Ik heb overigens op de videokaart na de rest van het systeem onlangs bij Alternate aangeschaft.

Als ik nu de pc wil opstarten krijg ik een 'no signal' bericht op mijn beeldscherm te zien. Het beeldscherm heb ik aangesloten met het bij de videokaart geleverde verloopstuk. Ik heb hetzelfde probleem met een andere (nieuwe) monitor. Hoe kan het dat ik nu een 'no signal' error op het beeldscherm krijg, en hoe kan ik dit oplossen?

Ook gaat bij de ingebouwde dvdbrander wel het lichtje branden, maar de dvdlade gaat niet open. Bij mijn weten zit alles goed aangesloten. De IDE en powerkabel zitten aangesloten op de dvdbrander, en gaan naar het moederbord (MSI P45) en accu (Antec Eartwatts, power=650).

Deze 2 problemen zorgen ervoor dat de pc niet werkt, hebben jullie een passende oplossing?

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg,

Nick
 
Op een mailtje van mij aan de support afdeling van Paradigit kreeg ik de volgende reactie:

"De meeste moderne videokaarten hebben een beetje extra vermogen nodig. Daarvoor zit dan een aansluiting op de achterkant van de kaart waar u een 6- of 8-poorts molex vanaf de voeding kunt aansluiten. Is dat ook bij deze kaart het geval?"

Ik zie nergens een aansluiting waariets van voeding in kan op de kaart. Ik heb wel op de verpakking van de voeding iets gelezen over een stekkertje dat vanaf de voeding naar het moederbord moet/kan om het pci-e slot te voeden ofzo ... Kan dit? heb verder op het moderbord niet echt iets gevonden ...

Mensen met verstand hiervan, help me ajb ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan