no signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
heb vandaag op de pc van een vriend van me een extra vaste schijf van 40 gig erbij gezet en een nieuwe videokaart,nu krijg ik bij het opstarten de melding,no video signal ,op mijn beeldscherm,kan ook niet meer in mijn bios komen om windows te installeren,heb de hd ook al verwijderd en aangesloten zoals ervoor en krijg nog steeds dezelfde melding,wie weet hier raad mee
greetzz mass

De videokaart zit goed in het slot? (niet smerig en goed aangedrukt).
Wat voor moederbord en videokaart is het?

Laatst was er ook iemand op dit forum die hier ook problemen mee had.
Het bleek achteraf de videokaart te zijn (8x) die niet compatible was met zijn moederbord (4x).

re

ik had de videokaart ook al weer terug gezet naar de oude,maar kreeg nog steeds ,no signal op mijn beeldscherm,is vreemd want ervoor deed ie het met de nieuwe kaart

Loop alle kabels eens ff na of het er wel goed inzit.
Lijkt er op dat je beeldscherm niet aangesloten is.

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig niet een ander beeldscherm staan?
Kun je ff proberen of je beeldscherm niet kaduuk is.

dat kan ik ook nog proberen,zal ik morgen eens doen,kijken of dat wat uithaalt:)

na aansluiting van andere monitor geeft ie nog steeds no video signal aan,dat was het dus ook niet
zit te denken aan een reset voor de bios,omdat ik die ook niet meer inkom:cool:

Je had die kaart ook alweer terug gezet naar de oude schrijf je.
Hij doet het dus op twee pc's niet?

klopt,had alles weer teruggezet zoals ie was toen ie nog werkte,krijg alleem hetzelfde ''no signal ''bericht

Dan zou je bijna zeggen dat er iets met die kaart aan de hand is.
Je past wel op met statische electriciteit hoop ik, en met het verwisselen van de hardware heb je alle stekkers eruit? (ik meld het maar even)

ik heb de oude videokaart ook terugezet,die er orgineel in zat.erna geeft ie nog steeds dezelfde melding,ik ontkoppel altijd alle stroom voordat ik de hardware verwijder,het moederbord is een chaintech6vta2,de videokaart is een ATI Technologies Inc. 3D RAGE IIC AGP (8 MB)vind het vreemd dat nadat ik alles weer orgineel er terug in heb gezet ik nog steeds no signal krijg,en niet in de bios kom

Dat is inderdaad vreemd.
Je zou (zoals je zelf al aangaf) de bios kunnen resetten (misschien de batterij een paar minuten er uit).
Voor de rest zou ik het ook niet weten.

Het mobo heeft geen geïntegreerde vga-kaart toch?

zal ik dat es proberen ,resetten van de bios,de videokaart is een pci kaart,deze zat er origineel bij Het mobo heeft geen geïntegreerde vga-kaart ,nou maaar hopen dat het werkt
thnx greetz mass:thumb:

ehhhm

Weet je wat ik denk???? Nou als je de beeldschermaansluiting ergens anders aansluit op de systeemkast want meestal heb je meerdere aansluitingen voor je beeldscherm achter in je systeemkast. Altans dat is bij mij wel zo. ALs je dat probeert dat het dan misshien wel lukt. Bij mij gebeurde het ook een keer maar zodra ik het ergens anders ging aansluiten deed ie het. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

XXXXjes LIL_SaM :thumb: :D :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan