No To Steam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
WHAT IS STEAM?

Steam is Valve's new way of getting games into your hands ASAP. Games like Half-Life, Counter-Strike, and Counter-Strike Condition Zero are all being made available through Steam.

Steam games are automatically kept up-to-date with the latest content and revisions. Steam also includes an instant-message client which even works while you're in-game.

At its core, Steam is a distributed file system and shared set of technology components that can be implemented into any software application.

With Steam, developers are given integrated tools for direct-content publishing, flexible billing, ensured-version control, anti-cheating, anti-piracy, and more.

ik heb steam geinstalleerd en het werkt prima!! Ik speel er Day of defeat me en't gaat als een trein!!!! Nix geen crashes of vastlopers meer!

In de beschrijving van smartguy lees ik niks dan positiefs, waarom een petitie er tegen dan :confused:.

tís ook alleen maar positief! Misschien dat ie z'n cheats nu niet meer kan gebruiken?? :-)

En dat ie het hele spel moet downen: online gamen via een "gewone" modem is toch ook gewoon te duur? Laat dat lekker over aan de breedbanders :p.

Euh, hij vroeg me wat het was dus ik kopieer die tekst van hun site.

Ik weet nog niet eens hoe ik kan cheaten in MP...
En heb @home breedband.

Toen Steam in de beta fase was was het buggy en kostte het teveel bandbreedte om iedereen ervan te voorzien.

De steam van nu werkt voor 95% goed. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.

PS Waarom zou je cheaten in MP? Het is lame... Of kan je het gewoon niet zelf en hou je ervan om alleen vooruit te lopen en de cheat doet de rest? Ik heb cheats getest en er is zo dus niks aan omdat je zelf niks meer hoeft te doen. Ik heb rcon (admin rechten) op veel nederlandse servers, iig krijgt iedere cheater van mij een perm IP ban :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan