no video input

Status
Niet open voor verdere reacties.

SteadyEddy1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2015
Berichten
2
Hallo iedereen,sinds dat ik mn pc een upgrade heb gegeven krijg ik de melding "no video input" en daarna "entering sleep mode" dit zijn mijn computer onderdelen : moederbord : ASRock 970M Pro3 , processor AMD FX 6300, videokaart MSI Gx 740 en Kingston hyper X ddr3 1866 werkgeheugen. ik heb een aantal dingen geprobeerd die op internet stonden, de cmos batterij er even uitgehaald, mijn oude videokaart erin gedaan maar ook daarmee gaf hij geen beeld. Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Hi SteadyEddy1!
Geeft je moederboardspeaker misschien een foutcode door (beeps)?

Hartelijke groet,
Joey
 
heb nog geen een keer een beep gehoord, alles draait ook gewoon dat was ik nog vergeten te zeggen. Bedankt voor je antwoord
 
Je moet de kabel van je beeldscherm in de aansluiting van je videokaart prikken en niet in die van je moederbord. Let er wel even op dat je videokaart goed in de PCI(e) slot is geklikt en vast geschroefd m.b.v dat klepje aan de buitenkant. Als dat niet werkt kan je de videokaart eruit halen en de kabel in de aansluiting van je moederbord prikken.

- Als de moederbord aansluiting wel werkt, maar die van de videokaart niet. Dan is er iets mis met je videokaart of aansluiting. (Maar dat kon jezelf wel concluderen?)
- Als het op beide manieren niet lukt, kan nog altijd je kabel kapot zijn. Misschien door een knik of dergelijke, probeer het opnieuw met de HDMI kabel van je TV.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,sinds dat ik mn pc een upgrade heb gegeven krijg ik de melding "no video input" en daarna "entering sleep mode" dit zijn mijn computer onderdelen : moederbord : ASRock 970M Pro3 , processor AMD FX 6300, videokaart MSI Gx 740 en Kingston hyper X ddr3 1866 werkgeheugen. ik heb een aantal dingen geprobeerd die op internet stonden, de cmos batterij er even uitgehaald, mijn oude videokaart erin gedaan maar ook daarmee gaf hij geen beeld. Alvast bedankt voor jullie hulp

Kijk eerst of de systeemspeaker is aangesloten, haal alles eraf en eruit behalve de voeding uiteraard, CPU en die systeemspeaker, hoor je biosbeeps met opstarten?

Wat je hoort is dat de voeding werkt en daardoor de ventilatoren en devices, het moederbord niet.
En je hebt geen onboard video dus de aansluiting is alleen op de videokaart.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan