NOD 32 Antivirus 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
424
Hallo,

Ik heb via internet een licentie besteld van NOD 32 Antivirus 4, maar bij het installeren krijg ik volgende foutmelding.

" Kon AppDataDir niet naar sleutel\software\ESET\ESET\Security\Current\Info schrijven"
"Controleer of u genoeg rechten heeft of vraag uw systeembeheerder"

Wat moet ik juist doen opdat hij verder installeert, want nu heb ik de installatie moeten afbreken?

Groeten,
Mark
 
Misschien helpt uitvoeren als administrator.

Welke windows gebruik je ?

Krijg je trouwens geen melding/keuze of je deze fout kan NEGEREN.

Dan moet je dat elke keer even doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb Windows

ik kan het niet negeren

De computer is in elkaar gestoken door een vriend, dus normaal ben ik de administrator.

Weet niet goed hoe ik verder moet.
 
Als je het exe bestand rechtsklikt dan krijg je keuzes te zien en eentje daarvan is < uitvoeren als administrator>

Heb je die optie al eens gedaan ?

Nee, dan die eens uitproberen.
 
Het is geen exe bestandje en kan dan niet uitvoeren als administrator. Het is een soort van Wizard waar je moet doorlopen en dan codes ingeven en tot daar gaat alles goed en dan krijg ik tijdens het installeren die melding.

Groeten,
Mark
 
iK HEB nod32 hulp ingeroepen.
Je zou dus onderstaande moeten doen.
DIT IS HET TICKETNUMMER WAT JE MOET GEBRUIKEN: Install probleem - [9961-TJZC-3245] [0ff15979]
Als ze niet reageren dan moet je het zelf doen op de site.

Om verder te kunnen onderzoeken wat er aan de hand is, hebben we meer informatie van uw systeem nodig.
Deze kunt u op de volgende wijze naar ons verzenden:


Download SysInspector van:
http://download.eset.com/download/sysinspector/32/ENU/SysInspector.exe

Heeft u een 64bits Windows versie gebruik dan deze link:
http://download.eset.com/download/sysinspector/64/ENU/SysInspector.exe

Werkt een link niet kijk dan op:
http://www.eset.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=4180&Itemid=9

En doe dit:
1) Start SysInspector op.
2) klik op: File
3) Klik op: Save Log
4) Selecteer en opslagplaats die u gemakkelijk terug kunt vinden b.v. Bureaublad
5) klik op: Opslaan
6) na de melding "Log Saved Succesfully" klik op: OK
7) Sluit het Sysinspector venster (kruisje rechtsboven in de hoek van SysInspector schermpje).

8) Start uw mail programma, klik op de mail die u van ons het laatst heeft ontvangen en laat het Ticketnummer in het onderwerpveld staan
dat laatste is erg belangrijk, anders kunnen wij uw mail niet aan u Ticket koppelen.

9) Voeg het bestand wat SysInspector heeft aangemaakt toe aan deze mail als bijlage of Attachment.

10) Stuur de mail naar ons toe en zet er a.u.b. bij dat u SysInspector output heeft toegevoegd.

Veel succes met ESET software en mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag!


Met vriendelijke groeten,


NOD32 Nederland
ondersteuning@nod32.nl
http://www.nod32.nl
KvK 24368122
 
Hey bedankt,

Heb alles uitgevoerd zoals weergeven in de mail. Heb het log bestandje met het programma erbij gevoegd.

Hopelijk raakt het opgelost.

In ieder geval reeds bedankt voor het opzoeken.

Groeten,
Mark
 
Ze nemen wel de tijd zeg.

Omdat ik de vraag heb gesteld aan hun, ben ik even gaan kijken op de site bij mijn vragen, en heb ze een vraag gestuurd waarom het zo lang moet duren.
 
Hallo Marky76,

Ik heb hetzelfde probleem, na even gegoogled te hebben kwam ik hier op deze site bij jouw vraag. Nu volg ik jullie discussie al enkele dagen om een antwoord te krijgen. Kun jij mij vertellen hoe jij het hebt opgelost?

Mijn computer is nieuw W7 en ik ben enig gebruiker en administrator.

BVD
 
Gedeelde kennis=nog steeds volledige kennis

Hallo Marky76,

Jouw ervaring is nog steeds gewenst!
Wat was/is jouw oplossing geweest/gebleken?

AJB, deel deze met ons/mij!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan