iK HEB nod32 hulp ingeroepen.
Je zou dus onderstaande moeten doen.
DIT IS HET TICKETNUMMER WAT JE MOET GEBRUIKEN:
Install probleem - [9961-TJZC-3245] [0ff15979]
Als ze niet reageren dan moet je het zelf doen op de site.
Om verder te kunnen onderzoeken wat er aan de hand is, hebben we meer informatie van uw systeem nodig.
Deze kunt u op de volgende wijze naar ons verzenden:
Download SysInspector van:
http://download.eset.com/download/sysinspector/32/ENU/SysInspector.exe
Heeft u een 64bits Windows versie gebruik dan deze link:
http://download.eset.com/download/sysinspector/64/ENU/SysInspector.exe
Werkt een link niet kijk dan op:
http://www.eset.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=4180&Itemid=9
En doe dit:
1) Start SysInspector op.
2) klik op: File
3) Klik op: Save Log
4) Selecteer en opslagplaats die u gemakkelijk terug kunt vinden b.v. Bureaublad
5) klik op: Opslaan
6) na de melding "Log Saved Succesfully" klik op: OK
7) Sluit het Sysinspector venster (kruisje rechtsboven in de hoek van SysInspector schermpje).
8) Start uw mail programma, klik op de mail die u van ons het laatst heeft ontvangen en laat het Ticketnummer in het onderwerpveld staan
dat laatste is erg belangrijk, anders kunnen wij uw mail niet aan u Ticket koppelen.
9) Voeg het bestand wat SysInspector heeft aangemaakt toe aan deze mail als bijlage of Attachment.
10) Stuur de mail naar ons toe en zet er a.u.b. bij dat u SysInspector output heeft toegevoegd.
Veel succes met ESET software en mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag!
Met vriendelijke groeten,
NOD32 Nederland
ondersteuning@nod32.nl
http://www.nod32.nl
KvK 24368122