NOD Installeren lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste Helpers,

Tijdens het installeren van NOD 4.2 geeft installeren een melding waarmee ik GEEN RAAD weet,nu draait pc zonder virussscanner.HELP svp.

"kon app.data.dir niet naar sleutel \software\eset\eset security\current version\info schrijven"

wie kan mij helpen probleem op te lossen??

M.vr.gr.een gestreste PC gebruiker.
Kees

bedankt ,zosnel een reactie en in de meegestuurde link staat de oplossing, en dat is het register een rename geven , alleen probleem........... hoe krijg ik dat voor elkaar, register induiken HOE.??? en gewoon dat een andere naam geven.???

Groet en BEDANKT

Hallo,

hier een aanvulling om in het register te komen

start>uitvoeren>regedit (windows xp)

start>regedit in typen(windows 7/vista)

Zonder intypen bij de 2de erachter

aan alle zeer snelle helpers, en nog komende helpers, alvast bedankt.
Zaterdag 3 dec.ga ik het register met de naam Eset, (kan helaas niet eerder) aanpassen en opnieuw proberen te installeren (Windows 7).
Ik zal ZEKER de uitslag doorgeven,want zulke snelle mensen MOETEN we belonen.

Bedankt.Kees

4.2.64.12

is dat OUD.???????????????????
maak me nog gekker,bibber al van niet werkend te krijgen,en nou dat ie OUD is.pff wat is nieuw.?

Ja zeg,inderdaad nieuwer, maar ook in NL.?
zal es ff kijken dan op Spotnet.

wist niet dat er een nieuwere was.maar moet voor mij wel in NL zijn.

bedankt.

Wanneer NOD32 versie 4 lekker werkt kun je ook wel even wachten met het upgraden naar versie 5.
Er worden redelijk wat problemen met versie 5 gemeld op het ESET NOD32 forum. Natuurlijk zal versie 5 bij de meeste gebruikers wel goed werken maar die gebruikers komen dat niet vertellen op dat forum. Het kan geen kwaad om nog even te wachten totdat een aantal bugs zijn verholpen.

Niet alleen met de nieuwste NOD32 zijn er, relatief gezien, veel problemen. Het lijkt er de laatste tijd wel op dat teveel beveiligingssoftware wordt uitgebracht voordat 't echt helemaal goed getest is.

Lightframe , bedankt
Ik ben niet zo'n pc kenner en nu al met versie 4 gaat het niet helemaal goed voor mij, ga wel proberen versie 4. er op te krijgen, en die 5. laat ik lekker links liggen.

bedankt nogmaals en pr.weekend.

Seniorke, telaat ........................
heb eerst de oude verwijdert,en toen geprobeerd de nw te installeren met alle gevolgen vandien,
groet.jaikke

YEPPIEEEEEEEEEEE gelukt,
het register in gaan en ESET map naam gewijzigd, opnieuw installeren en HOPPA binnen 10 minuten draaiend en wel.pffffffffffffff
heb alleen de gewijzigde map nog niet weggegooit, kan dat kwaad.??

ALLE HELPERS nogmaals vele dank.
JAIKKE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan