Nod32 3.0 licency key

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Hallo,

Ik heb gekochte Nod32 aangeschaft en deze netjes op mijn pc geinstalleerd. Daar stond netjes een datum in tot wanneer ik mag updaten. Maar door wat problemen met de pc heb ik Nod32 3.0 gedeinstalleerd en later opnieuw erop gezet. Netjes zoals in mijn mail met een AV-code en wachtwoord. Maar nu geeft hij niet meer aan tot wanneer ik mag updaten. Hoe krijg ik die datum er weer in?

misschien heb je een oudere buildversie bijv nod32 v3.0 build 621.0

Hallo,

Ik heb gekochte Nod32 aangeschaft en deze netjes op mijn pc geinstalleerd. Daar stond netjes een datum in tot wanneer ik mag updaten. Maar door wat problemen met de pc heb ik Nod32 3.0 gedeinstalleerd en later opnieuw erop gezet. Netjes zoals in mijn mail met een AV-code en wachtwoord. Maar nu geeft hij niet meer aan tot wanneer ik mag updaten. Hoe krijg ik die datum er weer in?

Reboot je systeem een keer. Check vervolgens tray icon > links click > about.

cheers,

Paul

zoniet moet je misschien maar even een mail sturen,

of je moet ff googlelen naar een serial:shocked:dat mag ik helemaal niet zeggen :shocked:

Laatst bewerkt:
zoniet moet je misschien maar even een mail sturen,

of je moet ff googlelen naar een serial:shocked:dat mag ik helemaal niet zeggen :shocked:

Blijf het raar vinden, zie geen einddatum in het programma. Heb al diverse keren nod32 gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Maar goed ik weet toen ik het product gekocht tot wanneer ik mag updaten.

Op de forums van meneer Wilders vond ik:
that will appear in a couple of days max after installing your correct license information.

Staat het er inmiddels?

Op de forums van meneer Wilders vond ik:

Staat het er inmiddels?

Nee nog steeds niet, snap er niks van. Alles is up-to-date, gebruikersnaam en wachtwoord staan er ook in. Via de helpdesk van Nod32 kreeg ik de onderstaande tip. Zie hieronder. Deze zal ik vanavond eens proberen, maar denk zelf dat het niet werkt omdat mijn gegevens al bekend zijn.

Als het goed is, kunt u op de volgende wijze de licentiegegevens opvragen binnen uw Eset software:

Dubbelklik op het Eset-icoon rechtsonder op uw werkblad en kies vervolgens update/bijwerken . Hier zou u de licentie-duur moeten zien.

Is dit niet het geval, kan mogelijk het volgende van toepassing zijn:

Het kan zijn dat NOD32 door het invullen in de popup toch nog op een ander wachtwoord terugspringt. Meestal is dit dan wel vrij snel. Het invullen rechtstreeks in de setup van NOD32 update kan dit oplossen. Heeft u een registry defender die scant en registersleutels verwijderd? Deze kan de toegevoegde waarden van NOD32 mogelijk ongedaan maken om de zoveel tijd.

Gebruikersnaam en Wachtwoord in NOD32 instellen

De gebruikersnaam en Wachtwoord in NOD32 kunt u hier instellen:

klik op het groene NOD32 icoontje naast de klok.
Klik in het daarop geopende menu op de onderste UPDATE.
Daarna in het rechter menu op SETUP.
Daar ziet u de veldjes waar uw deze gegevens moet invullen.
Daarna zou het updaten moeten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan