NOD32 + Anti-Spyware???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik volledig met je eens maestro.:)

@ Surfpeter,

AVG is een prima anti-virusprogramma, maar heeft zoals je zelf ook al weet, ook wel eens wat probleempjes..
Welke van de 2 je ook neemt, je zult er nog wel een extra beveiligingslaag tegen adware en spyware tegen aan moeten gooien.

Laatst bewerkt:
Hoi Michael4446

Ik heb 4 computers in huis , momenteel heb ik op die van mn jongste zoon (11 jr) Nod32 geplaatst om het te beoordelen, op de andere 3 laat ik AVG voorlopig maar staan.
Naast AVG staat Zone Alarm aan, is er een ad-aware en Spybot, terwijl bij alle computers de C: schijf alleen voor het opstarten en programma is en alle data / opslag naar D: gaat.(Een paar jaar geleden na een crash eind december de jaar boekhoudingen van verschillende bedrijfen opnieuw moeten doen. :evil: Geen backup uiteraard)

Wekelijks worden de comp. opgeschoond alle temp. internet- geschiedenis verwijderd, gedefragmeerd en via een on-line scan nogmaals gecontroleerd. Dit heb ik bij de kids er goed ingekregen. ;)

Ik dacht dat dit alles wel goed genoeg en safe zal zijn? Ik zal evengoed wel wat zijn vergeten, daar op mijn eigen computer ik geen USB meer kan gebruiken( zie mijn vraag bij hardware-usb)

Dat is wel voldoende ja, maar 2 dingetjes:

- Heb je de nieuwste versie van Ad-Aware geinstalleerd staan? Dat is Ad-Aware 2007.

- Heb je bij Spybot of Ad-Aware de real-time beveiliging aanstaan? Dat is TeaTimer of Ad-Watch.
Wat je opnoemde is voldoende, maar beide beveiligingen zijn niet ' zwaar ' voor je pc, ze vreten dus geen geheugen of iets dergelijks.

Dat is wel voldoende ja, maar 2 dingetjes:

- Heb je de nieuwste versie van Ad-Aware geinstalleerd staan? Dat is Ad-Aware 2007.

- Heb je bij Spybot of Ad-Aware de real-time beveiliging aanstaan? Dat is TeaTimer of Ad-Watch.
Wat je opnoemde is voldoende, maar beide beveiligingen zijn niet ' zwaar ' voor je pc, ze vreten dus geen geheugen of iets dergelijks.

Ad-Aware SE personal van lavasoft deze word steeds geupdated - Gratis maar geen real-time. Dit kost geld.:rolleyes: en $ 19,95 voor de versie 2007 met real-time is bij ons wel een maaltijd.

Ad-Aware SE personal van lavasoft deze word steeds geupdated - Gratis maar geen real-time. Dit kost geld.:rolleyes: en $ 19,95 voor de versie 2007 met real-time is bij ons wel een maaltijd.

Okiedokie.:)
Dan moet je het gewoon houden zoals je het nu hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan