nod32 deinstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stebu

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
:eek:hallo allemaal.
ik heb het halve internet al afgepeurt, voor dit probleem ik heb nod32 eset. Virusscanner alleen vraagt hij teveel van mijn processor. Dus nu wil ik gewoon weer een lite versie van norton erop zetten, maar bij het verwijderen geeft ie een fout aan ik mis een viruslog.dat file en daar door kan ik hem, er voor geen mogelijkheid af krijgen hoop dat jullie me kunnen helpen. mijn dank is groot alvast

Hallo,

Allereerst zal ik je vertellen dat nod32 juist heel weinig van je processor vraagt.Dus om hem te vervangen voor Norton zal juist het tegenovergestelde opleveren. Maar goed als je hem dan toch wil deinstalleren kun je hem misschien eerst opnieuw installeren en vervolgens op de juiste manier verwijderen.

Groet TC

dat begrijp ik maar hij zit op de 80 tot 100 procent en het is echt waar dat nod32 het hem is, want voor die tijd had ik er geen problemen mee!! maar ik krijg hem hem ervoor geen mogelijkheid af en ook niet met een nieuwe instalatie. mischien een rare versie van hun gedownd??

Hallo,

Allereerst zal ik je vertellen dat nod32 juist heel weinig van je processor vraagt.Dus om hem te vervangen voor Norton zal juist het tegenovergestelde opleveren. Maar goed als je hem dan toch wil deinstalleren kun je hem misschien eerst opnieuw installeren en vervolgens op de juiste manier verwijderen.

Groet TC

Zie je zelf in de processen dat nod alles opvraagt? zeker dat het niets anders is want dit is bijna onmogelijk. Op welke manier ben je het programma aan het verwijderen?

Groetjes

via ccleaner en ik heb ook verschillende malen geprobeer met software in windows, maar geen mogelijkheid hij geeft aan dat ik een bestand mis metviruslog.*dat??
En dat snap ik niet

Zie je zelf in de processen dat nod alles opvraagt? zeker dat het niets anders is want dit is bijna onmogelijk. Op welke manier ben je het programma aan het verwijderen?

Groetjes

via ccleaner en ik heb ook verschillende malen geprobeer met software in windows, maar geen mogelijkheid hij geeft aan dat ik een bestand mis metviruslog.*dat??
En dat snap ik niet

je kan misschien beter een proberen via start --> configuratiescherm --> dan afhangend van xp of vista (xp: software) (vista: programma's en onderdelen) en dan wordt er een lijst gemaakt. Kijk daar eens tussen of je nod32 ziet staan, klik die aan, en klik dan op verwijderen;)

als het nog niet lukt laat iets weten

greetz

dat is juist probleem, ik kan hem met zowel wat jij zegt. Niet verwijderen maar ook niet via ccleaner? en dat is juist het probleem

je kan misschien beter een proberen via start --> configuratiescherm --> dan afhangend van xp of vista (xp: software) (vista: programma's en onderdelen) en dan wordt er een lijst gemaakt. Kijk daar eens tussen of je nod32 ziet staan, klik die aan, en klik dan op verwijderen;)

als het nog niet lukt laat iets weten

greetz

dat is juist probleem, ik kan hem met zowel wat jij zegt. Niet verwijderen maar ook niet via ccleaner? en dat is juist het probleem

raar, en je kan die ook niet opnieuw installeren? of probeer is met een systeemherstel als je nog de ongevere datum van installatie weet. maar let op alle programma's ertussen geinstalleerd gaan er mee af.

Groetjs

:eek:hallo allemaal.
ik heb het halve internet al afgepeurt, voor dit probleem ik heb nod32 eset. Virusscanner alleen vraagt hij teveel van mijn processor.

wat voor procesor heb jij als nod al niet kan kun je beter geen virus scanner gebruiken

Raar, maar ik denk toch dat er een virus op staat. probeer is met een online scanner te scannen. Nadat je waarschijnlijk NOD32 hebt uitgeschakeld...om toch een beetje processor over te houden.
Dit kan in dien je V2.7 gebruikt bij "C:\Program Files\ESET\nod32kui.exe" dan bij Beveiligingsmodules even alles stop zetten en uitschakelen...

Big Dodo:
wat voor procesor heb jij als nod al niet kan kun je beter geen virus scanner gebruiken

Het wordt langzaam pijnlijk duidelijk waarom de dodo is uitgestorven...

Back to the point
hij zit op de 80 tot 100 procent en het is echt waar dat nod32 het hem is,

Doe eens CCleaner installeren. Daarna de knop "register">scan naar problemen>geen backup>alles verwijderen/oplossen?>ja

Herhaal dit tot er geen fouten meer gevonden worden.
Daarna links de knop cleaner en rechts de knop "opschonen"

Kan een mooi beetje tijd in beslag nemen.

Laatst bewerkt:
Je kan beter Unlocker downloaden denk ik. Die checkt heel veel dingen en "Force-Delete" de bestanden.
Je zou het eens kunnen proberen, grote kans dat het werkt :D

Mvg, Michiel

nod 32

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: nod 32 betalen voor het enide van je pc

nod 32 betalen voor het enide van je pc

en waar is dat op gebaseerd? NOD32 is een prima scanner, niet beter of slechter dan een gratis of één van de "groten" zoals Norton of McAfee.

De vraag is alleen of je moet betalen voor een virusscanner terwijl er voldoende gratis alternatieven zijn.

Oh ja, welkom op Helpmij

ik had game pc en had voor nod 32 betaalt en toen kreeg virus heeft hele pc van zijn stoje laten gaan

nu heb ik avg "betaald""

Gebruik al 8 jaar Nod32 nooit geen problemen gehad en is één van de virusscanners die 't minst vraagt van je processortijd.
Een fabeltje wil ik uit de wereld helpen,het feit dat je 'n virusscanner,firewall e.d. hebt betekent niet dat je nóóit een virus op je pc krijgt.Bedenk dat elke virussoftware achterloopt bij 'n nieuw uitgebracht virus.Het feit dat je auto 'n airbag heeft wil niet zeggen dat je niet ernstig gewond kunt raken bij 'n ongeluk! Je reduceert 't risico,that's all.

en zo is 't!

Dus wat dat betreft; ik spreek alle talen behalve BEtalen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan