nod32 en probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Ik heb Eset smartsecurity geïnstalleerd en blijf met iets vreemds zitten. Met de 30 dagen probeerversie had ik geen probleem en nu met de betaalde versie, als ik Outlook opstart komt dit bericht:

"De invoegtoepassing C:\PROGRA~1\Eset\Emon.dll kan niet worden geïnstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie analyse en herstel in het menu help te gebruiken"

Dat menu "help en herstel" kan ik nergens vinden c.q. wat kan ik verder hier aan doen zonder Office geheel opnieuw te moeten installeren.
Ik heb inmiddels NOD32 geheel gewist en weer geïnstalleerd, maar dat hielp niet

Vast bedankt voor de hulp

Hoi,
Verwijder nod eens met dit tooltje http://www.nod32.nl/download/tool/nod32removal.exe
daarna microsoft outlook sluiten en eset smart security opnieuw installeren.

je hebt toch wel de trail versie verwijderd voordat je de betaal versie ging installeren?

Hoi,
Verwijder nod eens met dit tooltje http://www.nod32.nl/download/tool/nod32removal.exe
daarna microsoft outlook sluiten en eset smart security opnieuw installeren.

je hebt toch wel de trail versie verwijderd voordat je de betaal versie ging installeren?

Heb tevoren alles verwijderd en ook met de remove tool van Nod32 was alles weg.
Toch blijft het probleem bestaan

Heb inmiddels toch nog maar een keer gedeïnstalleerd, de NOD verwijderaar erover gejaagd en alles was schoon. Wederom Eset smartsecurity geïnstalleerd, geupped en nog steeds is het probleem aanwezig. Dus.....wie helpt mij.....
Is er geen oplossing, dan ga ik uiteraard Office opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
oplossing zal er zijn.
Als ik vanavond thuis ben kijk ik even in de database van nod32.

oplossing zal er zijn.
Als ik vanavond thuis ben kijk ik even in de database van nod32.

In Oulook:
Oner "extra" - vertrouwenscentrum- invoegtoepassingen en daarna onder "beheren:" kiezen voor "Exchange cliënt extensies" en tenslotte het vinkje voor de nog steeds aanwezige "NOD32" verwijderd.
Dat nog steeds aanwezige was ook nadat Eset volledig verwijderd was.
Nu is de melding vooralsnog verdwenen.

Bedankt voor de hulp en ik hoop dat het ook weg blijft in het vervolg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan