NOD32 icoon in taakbalk,Hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
785
Ik heb sinds kort NIS2007 ingeruild voor NOD32 omdat Norton zo mijn systeem vertraagde

Dus toch nog effe over NOD32....nu nog steeds krijg ik niet het icoontje te zien in mijn taakbalk.
Intussen al 3 x terug erop gezet,in Engelse en Nederlandse versie maar zonder sucses.

Eens ik NOD32 effe open en sluit staat het er wel maar dat is wel vervelend omdat je niet gewoon kunt zien of ie wel geladen is zonder zelf een actie te ondernemen.
Hoe kan ik er voor zorgen dat die icoon direct verschijnt zoals die van Sygate ea.wel doen nadat het proggie geladen is.
NOD32 staat op start automatisch en staat bij taakplanner,ook bij de balkeigenschappen staat ie op "altijd weergeven" toch blijft die icoon weg !
Iemand een oplossing ?

(Win XP Pro/SP2)

Groet
 
Draait nod32 wel gewoon dan?? (even kijken onder taakbeheer --> processen)
 
Yep,draait prima.
Ik heb al de gewoonte om steeds ff te klikken omdat daarna de icoon wel verschijnt maar dat is toch wel onhandig vindt ik.
Bij m'n Zoon's PC komt de icoon wel steeds tevoorschijn !

Groet
Eric
 
hmm heel apart, bij mij kan ik er ook niets voor instellen wel/niet op taakbalk, op meerdere pc's geinstalleerd maar staat overal gewoon op taakbalk... het enige dat ik nog verzinnen is misschien het vergrendelen van de taakbalk dat aan of uit staat...
 
Rechtsklikken op taakbalk ( leeg stukje ) --> kies voor Eigenschappen --> in nieuw venster rechtsonder klikken op Aanpassen dan dan:

taakbalk_icoontjes.jpg


Succes!:thumb:
 
Rechtsklikken op taakbalk ( leeg stukje ) --> kies voor Eigenschappen --> in nieuw venster rechtsonder klikken op Aanpassen dan dan:



Succes!:thumb:


Nope, dat werkt niet, ik heb precies hetzelfde probleem. Het dat natuurlijk allang nagekeken, ook alle instellingen van NOD32 nagelopen en kan niets bijzonders vinden (zal er wel overheen kijken)

Ik lig er niet wakker van, NOD32 werkt wel gewoon, maar ben wel benieuwd of iemand een oplossing heeft.
 
Het was maar een gokje, maar misschien werkt ie heel misschien wel bij Happyhippie, you never know!
 
Wel ik had het aangevinkt staan bij "alles weergeven" en dat deed 'em het niet,nu heb ik dan maar eens geprobeerd zoals Michael4446 aangaf op "verbergen indien niet actief" en idd. raar maar waar,heb nu al een paar maal terug opgestart en tot nu toe blijft het icoontje verschijnen.
Moet er wel bij zeggen dat ik dat voorheen ook al had geprobeerd ,zonder resultaat,en nu opeens wel...raar.

Affijn NOD32 loopt wel steeds prima hoor,ook zonder icoon.
Ben benieuwd of het zo blijft.

Groet
Eric
 
Mooi dat het toch een beetje geluk is, als je hem zo laat staan zou het icoontje moeten blijven.

En als de vraag is opgelost, mag je dat rechtsonderaan van deze pagina aanklikken.
 
:D Ontbrekende icons in systeemvak weer zichtbaar maken, doe je op de volgende manier:
Kies Start, Uitvoeren, typ Regedit.
Ga naar de sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\software\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer\Traynotify

Klik met rechts op: Icons Streams en kies Verwijderen.
Klik met rechts op: Post Icon Stream en kies eveneens voor Verwijderen.
Start Windows opnieuw op. De lijsten met pictogrammen in het systeemvak worden opnieuw aangemaakt.
Suk6

Deze info komt uit CompurTotaal van jan.2007
 
Yep,ik heb dus te vroeg geroepen want een dag later verschijnt de icoon alweer niet meer:eek:

Dus straks maar es ff proberen met wat Tonk schreef

Groet
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan