Nod32 na installatie blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcg123

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Hey,

Ik heb gisteren NOD32 op mn windows vista ultimate pc geinstalleerd, installatie liep vlekkeloos, maar een aantal minuten nadat ie was geinstalleerd kwam er een blauw scherm tevoorschijn en ging mn pc rebooten, ik kon niet lezen wat er precies opstond omdat hij maar een paar seconden er was.

Iemand een oplossing? Alvast dank! :thumb:

welke versie van nod32
en staan er nog meer scanners op je pc
gaat de pc nu wel weer gewoon aan.

Het is Eset NOD 32 Smart security 3.0.630.0 nederlands 32 bit
Er staan niet meer scanners op, hebben er ook niet opgestaan, ik heb in veilige modus opgestart en t eraf gegooid, nu doet ie t wel weer gewoon, maar ik wil nod32 er wel op zetten.... :confused:

dan zou ik met ccleaner even mijn register schoonmaken.
en daarna een verse installatie van nod 32 doen.
na het cleanen wel een keer de pc aan en uit zetten.

Nou, ik zit nu in veilige modus, hij doet t niet, toen de instal bijna klaar was kwam t blauwe scherm weer, gereboot in normale modus en toen ging t na t aanmelden mis. Op t blauwe scherm stond iets in de zin van "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL", zoiets kon ik er uit halen :(

waar heb je de download van nod weggehaald.

aha......
Wij zijn reseller van Nod32 producten.....met andere woorden Helpmij.nl verkoopt alle producten van Nod32.
Ik ga je dus niet verder helpen.......suc6.

Heb je niet toevallig een 64 bits besturingssysteem?

ik heb dat ook een keertje gehad mijn nod is legaal trouwens.
ik denk dat je better nog maals nod moet downloaden van de site van nod zelf.

Ik heb ook al een aantal andere versies van nod (proefversies) geprobeert maar weer hetzelfde probleem, op dat blauwe scherm verwijst hij wel naar een bestand NDISUIO.SYS

Weet iemand hier meer van? het schijnt een soort bestand te zijn voor wireless (heb ik ook), in windows xp kon je dat gewoon bij services uitschakelen zodat t probleem waarschijnlijk verholpen zou zijn, maar wat moet ik doen om dit weg te krijgen in vista? behalve t bestand te verwijderen....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan