nod32 niet geinstalleerd, toch actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvertJan

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
2021
Hallo allemaal

Ik heb iets raars (denk ik).
Ik wilde de nieuwste AVG 9.0 installeren. Ik heb toen eerste AVG 8.5 gedeinstalleerd.
Daarna opnieuw opgestart, maar ik kreeg niet de melding van Windows dat ik niet meer beschermd was. Dus in het Windows Beveiligingscentrum gekeken en daar stond alles groen aangevinkt. Bij Antivirus staat nu dat NOD32 2.51 is geinstalleerd en volledig is bijgewerkt. Toen in mijn startmenu gekeken: Geen Nod32 te zien. Daarna nog even de 'Program Files' map doorzocht, maar geen map van 'Eset'of 'Nod32' te zien.
Ik vraag mij nu dus af hoe dat kan en of ik wel beschermd ben.
Wie weet raad.

groet
Eppie

Wat staat er in taak beheer. Staat daar nod 32 ook bij? opgestart in processen? Zoniet,ga er dan vanuit dat je geen antivirus programma hebt lopen.
Als je nog een antivirus programma moet installeren neem dan geen AVG 0.9 dat is een vrij zwaar programma dat veel eist van je comp. Neem daarvoor bv avast in de plaats is free. Moet je alleen een keer registreren.

nod32

Het is opgelost.
Ik heb via via het programma nod32 2.51 opnieuw geinstalleerd en daarna verwijderd.
Voor de zekerheid het progje removenod32too.exe gedraaid en alles was weg.
Daarna geprobeerde avast te downloaden maar dat lukt niet (3x geprobeerd), geeft een foutmelding bij installatie dat het beschadigd is, steeds weer.
Dus toch maar AVG geinstalleerd en werkt goed.

Bedankt allen voor het reageren.....

Eppie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan