NOD32 sig in ontvangen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Sinds enige tijd heb ik in al mijn mailtje een sig staan van NOD32 antivirus:(
Nou vind ik dit opzich niet zó erg, daar het zover ik kan zien, alleen in de te ontvangen mail verschijnt en niet in de mailtjes die ik verzend.

Maar ik word nergens om gevraagd en dat sucks mij:D
Meerdere mensen hetzelfde ervaren? Weet iemand hoe ik het uit kan zetten misschien?

Met dank
Martijn

Hoi Martijn.

Dat die sig er onderin staat is bedoeld ( lijkt mij) om aan te geven dat het bericht ook daadwerkelijk gecontroleerd is op "gespuis" e.d.

Dat er geen sig in je uitgaande mail staat is gewoon omdat Nod32 er vanuit gaat dat er geen virussen worden meegestuurd :D ;)

Deze uitschakelen is volgens mij niet mogelijk!

Geplaatst door sigma
Of ga NAV 2004 gebruiken. ;) :D

Je moet eens voor de aardigheid NAV 2004 in "Zoeken" in tikken!!! Ik hou het in ieder geval het bij Nod32 :)

Geplaatst door sigma

Waarom sigma? Om nauw gelijk te zeggen ga Norton gebruiken vind ik wel wat overdreven!! Het gaat zich hier om een sig onderaan de lijst :confused:

Geplaatst door sigma

lachen met jouw:) NAV is geen virus scanner meer maar hele fabriek aan opties met dingen waarvoor een virus scanner niet in het leven is geroepen. *persoonlijk iets*

NOD32 doet voor mij wat het moet doen, niets minder maar zeker ook niet meer gelukkig. Ik ben er iig zeer content mee.

@slaats
Zo had ik het nog helemaal niet bekenen... dan is het mss zo gek nog niet. Deze controle.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan