nod32 staat niet in de systray

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Mijn nod32 virusscanner kwam altijd rechts onder in startbalk te staan.Maar sinds een paar dagen nou ik internet/bellen heb(dus ook een Experian Box van kpn)doet ie het niet meer.Alleen als ik hem aanklik in programma,s dan gaat ie er wel staan.Maar het gekke is als ik de computer opstart zie ik hem wel heel even in beeld zoals altijd en hoort dan naar de startbalk te gaan,maar dat laatste doet ie niet.

Heb het probleem op deze manier opgelost
Ga naar configuratiesherm,dan software en dan links windowsonderdelen toevoegen of verwijderen dan naar beneden scrollen tot netwerkservices dan details en dan het vinkje uitdoen bij UPnP-gebruikersinterface en dan was het goed.
(dus kwam nod32 weer rechts onderin de start balk te staan)dus dacht ik alles is opgelost,maar mooi niet

Was paar dagen geleden toen de Experian Box net was geinstalleerd aan het downloaden,maar was niet vervindbaar op de site,s,heb dus in het modem de poorten open gezet voor Utorrent en was toen weer vervindbaar,maar als ik dat nod32 probleem oplos zoals ik zeg dan is het nod32 probleem opgelost maar ben ik weer niet vervindbaar.

Hoe Kan ik Beide Oplossen.Met Dank alvast CHW

Ben net aangemeld en nou staat er ineens nod32 staat niet in de systray ,Wat betekend dat

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischien dit even doen

Start Nod32
Druk op f5 zodat je in het menu komt
Eenmaal in het menu zie je rechts onder ''Standaard'' staan klik daarop
Vink daarna de bovenste aan en druk op oke.

Is alles weer correct?

sorry maar snap het niet helemaal,
iets duidelijker graag,want als ik nod(dus gewoon op klikken neem ik aan) aanzet en druk op f5 gebeurt er niets.Misschien doe ik iets verkeerd.

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry maar snap het niet helemaal,
iets duidelijker graag,want als ik nod(dus gewoon op klikken neem ik aan) aanzet en druk op f5 gebeurt er niets.Misschien doe ik iets verkeerd.

Start Nod32
Instellingen
Geadvanceerde instellingen

Nu ben je ook in het menu en kan je me stappen doen in me vorige bericht

Meld even of je er uit bent gekomen

Start Nod32
Instellingen
Geadvanceerde instellingen

Nu ben je ook in het menu en kan je me stappen doen in me vorige bericht

Meld even of je er uit bent gekomen

Mogge sorry maar ik snap het nog niet.Ik ga naar start,programma,s dan klik ik op Nod32 Control center dan Nod32 Systeem gereedschappen dan Nod32 Systeem setup dan klik ik daar op geavanceerd,maar zie nergen standaard staan.Als dit verkeerd is leg het me op hoe ik het jou uitleg uit als je wilt.Dank chw

Welke versie van nod32 heb je? De oude zeker? dan weet ik het helaas niet. Maar kijk even of je de standaardinstellingen terug kan zetten van die nod32, dit is volgens mij de oplossing.

Welke versie van nod32 heb je? De oude zeker? dan weet ik het helaas niet. Maar kijk even of je de standaardinstellingen terug kan zetten van die nod32, dit is volgens mij de oplossing.

PS even goed lezen.Ik snap het gewoon niet,eerst had ik adsl en nod32 ging gewoon als ik computer opstart rechts naar start balk.Nou heb ik adsl/bellen dus een experian box van kpn,en als ik computer opstart komt nod32 wel in beeld(paar sec),maar zet zich niet rechts onderin de start balk zoals hij het normaal deed.

Kan het ook zijn dat er in het modem iets moet worden veranderd.

Laatst bewerkt:
Staat het icoon niet verborgen bij de eigenschappen van je Taakbalk?
XP of Vista trouwens?

Staat allemaal goed daar.

Heb hem voor de derde keer opnieuw erop gezet en daar viel me wat op.Heb de computer twee keer opnieuw opgestart en twee keer ging nod32 rechts onderin staan zoals het hoort.Maar toen moest ie geupdate worden en dat ging verder goed,maar heb de computer toen weer opgestart en nou komt ie er niet rechts in te staan na de update.

Hoop dat iemand nog een idee heeft voor een oplossing.
Las hier http://helpdesk.nod32.nl/kb_article.php?ref=3855-YFKB-4138 dat het probleem bestaat alleen geen oplossing staat erbij.

Laatst bewerkt:
Staat allemaal goed daar.

Heb hem voor de derde keer opnieuw erop gezet en daar viel me wat op.Heb de computer twee keer opnieuw opgestart en twee keer ging nod32 rechts onderin staan zoals het hoort.Maar toen moest ie geupdate worden en dat ging verder goed,maar heb de computer toen weer opgestart en nou komt ie er niet rechts in te staan na de update.

Hoop dat iemand nog een idee heeft voor een oplossing.
Las hier http://helpdesk.nod32.nl/kb_article.php?ref=3855-YFKB-4138 dat het probleem bestaat alleen geen oplossing staat erbij.

mogge ik snap er niets van.Zet de computer zojuist aan en nou ineens gaat nod wel onderin staan.Begrijp het niet,heb niets anders gedaan als ik aangegeven heb.Maar allemaal bedankt voor de hulp.Dank chw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan