nod32 trail niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remondo

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
10
nod32

heb een trial van 30 dagen geprobeerd maar heeft nu een beschadiging en kan er niet meer af!!! Heeft nog iemand dat gehad of weet iemand daar iets op? mijn pc is nu aardig in de war en lijkt best ernstig...
Hoop iets te horen.
Remondo
 
dit hoor ik voor het eerst. krijg je ook nog meldingen o.i.d.
 
Je kunt proberen om het programma eerst opnieuw te installeren en dan te verwijderen.

Groetjes,
Neleke
 
Hier staat een tooltje bij, probeer dat eens, let niet op de tekst voor een andere versie want het gaat om de uninstall van trial tenslotte.

Indien u een Antivirus product als NOD32 (maar dat geldt ook voor andere) gaat installeren, moet vooraf alle oude Antivirus producten verwijderd worden Dus ook de testversie van NOD32 voor u de koopversie gaat installeren!

tip A: Indien u een Antivirus product als NOD32 (maar dat geldt ook voor andere) gaat installeren, moet vooraf alle oude Antivirus producten verwijderd worden.

Tip B: Verwijder ook de testversie van NOD32 voor u de koopversie gaat installeren.

tip C: Start (na tip A) de pc opnieuw op voor u NOD32 gaat installeren.

Download dit hulpprogramma:

http://www.nod32.nl/download/tool/nod32removal.exe

Start dit daarna op. (Indien Windows u hierover met een vraag komt, hierop akkoord geven).

Dan kunt u de computer herstarten, daarna is NOD32 geheel verwijderd.
 
gelukkig

Sorry michel maar ben hier nieuw;)
Had ook al geprobeerd om hem er opnieuw te installeren maar ik moest eerst mijn oude versie eraf gooien. dat ging dus niet.
Nu heb ik de tips van geeske gevolgd en hij is er inderdaad vanaf met nod32 removal.
Dank jullie wel:thumb:
Nu maar ff kijken naar een volledige en goeie virusscanner..

Groetjes
 
remondo zei:
Sorry michel maar ben hier nieuw;)
Groetjes
Geeft niets hoor. ;)

remondo zei:
Nu maar ff kijken naar een volledige en goeie virusscanner..
Groetjes
NOD is een goede scanner hoor, had je er toevallig twee virusscanners op staan?
 
Dat is goed nieuws. :thumb:
Je zou eens wat gratis AV's (wel één voor eén) kunnen proberen, ik ben zelf tevreden over Avast!, ook in het Nederlands. Maar ook zijn er tevreden gebruikers van AVG :)
 
leek

Ik ben echt een leek qua computers maar kom er wel ietwat beter in:rolleyes:
ik had nog een oude norton erop staan en die was ook afgelopen maar staat volgens mij ook nog wat van op:confused:
Denk dat het daaraan heeft gelegen.
 
remondo zei:
Ik ben echt een leek qua computers maar kom er wel ietwat beter in:rolleyes:
ik had nog een oude norton erop staan en die was ook afgelopen maar staat volgens mij ook nog wat van op:confused:
Denk dat het daaraan heeft gelegen.
Dat weet ik wel zeker, welke Norton had je, dit i.v.m. een verwijdertool waarmee je Norton echt verwijderd van je systeem.
 
gelukt

Hey michel, volgens mij is het er nu ook af. bedankt!!
Ik weet niet hoe je dit allemaal weet maar petje af!!!!!:thumb:


Groeten,remon
 
remondo zei:
Hey michel, volgens mij is het er nu ook af. bedankt!!
Ik weet niet hoe je dit allemaal weet maar petje af!!!!!:thumb:


Groeten,remon
Lang genoeg op Helpmij vertoeven. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan