NOD32 uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hoi, ik heb laatste tijd wat problemen met fallout 3, en toen ben ik via google tot een mogelijke oplossing gekomen dat het mischien door NOD32 zou kunnen komen. Maar als ik het NOD32 venster open en ik klik op Uitschakelen blijft ie toch gewoon ingeschakeld!

Het programma vraagt me of ik de antivirus en antispyware tijdelijk wil uitschakelen, ik klik daarna op Ja en vervolgens gebeurt er niks, en blijft het toch ingeschakeld. Toen heb ik op geavanceerde opties geklikt, daar kreeg ik 3 beschermingen om uit te schakelen, maar ik kan op uitschakelen klikken tot ik een ons weeg, er gebeurt niets.

Iemand een oplossing?

Op de taakbalk rechts klikken op het NOD32 icoontje.
Netwerkverkeer niet filtreren klikken en daarna beveiliging tegen virussen en spyware uitschakelen ook klikken. Dit zou moeten werken.

ik zie nergens "Netwerkverkeer niet filtreren" staan als ik rechtermuisknop klik op het icoontje...

24d3ej9.jpg

Ai sorry, dat is in Eset Smart Security. Vergeet dat maar. Beveiliging tegen virussen en spyware uitschakelen moet wel kunnen.

Tsja... ik zou denken van wel :P helaas gaat het niet... of het moet zijn dat hij wel uitgeschakeld is maar dat hij toch gewoon op ingeschakeld blijft staan, maar dat lijkt me sterk...

Voor de software tijdelijk uit te schakelen ga je naar taakbeheer (is een grove methode), en beindig je het programma (tweede tabblad) egui.exe
Dan is de software afgesloten. Zoek je probleem uit en start daarna weer gewoon de scanner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan