NOD32 verkrijgbaar via Helpmij!

De leden van vereniging Helpmij.nl kunnen NOD32 anti-virus bestellen bij de firma TreeStar met een speciale ledenkorting van 10%. (op de ledenpagina staat een link naar het aanmeldingsformulier)

Licentie voor:
1 jaar = 34,75 (normaal 38,08)
2 jaar = 50,34 (normaal 55,93)
3 jaar = 67,47 (normaal 74,97)
Genoemde prijzen zijn in euro en inclusief BTW.

Groetjes,
Neleke

Ja; maar die tests lopen elkaar ook allemaal tegen te spreken :confused:. Als komt NOD er inderdaad vaak als een van de betere uit; dat klopt.

Ik zal wel even kijken ;).

nod 32 licentie

hoi ik wil ook graag voor die 35 euro een licentie aanvragen ik heet diana brugman ik hoop op een bericht terug hoe ik die licentie kan krijgen groetjes en de beste wensen voor 2005

Re: nod 32 licentie

Geplaatst door cidero
hoi ik wil ook graag voor die 35 euro een licentie aanvragen ik heet diana brugman ik hoop op een bericht terug hoe ik die licentie kan krijgen groetjes en de beste wensen voor 2005

Hoi cidero.

Een Licentie van Nod32 kan je alleen via Helpmij.nl verkrijgen door lid te worden, zie info:

http://vereniging.helpmij.nl/aanmelden.php

gegevens verstuurd

hoi ik heb de desbetreffende gegevens ingevuld voor jullie groetjes diana brugman:thumb:

Re: gegevens verstuurd

Geplaatst door cidero
hoi ik heb de desbetreffende gegevens ingevuld voor jullie groetjes diana brugman:thumb:

Hoi cidero.

Goede zaak dat je Helpmij.nl wilt steunen door lid te worden :thumb:

Zodra je lidnummer e.d bekend zijn, kan je via de ledenpagina het aanmeldingsformulier van Nod32 invullen.

Succes.

Re: gegevens verstuurd

Geplaatst door cidero

Zodra de betaling binnen is van het lidmaatschap, wordt er een lidmaatschapsnummer gegeven, met dit nummer kun je dan inloggen en NOD32 bestellen.

Groetjes,
Neleke

Misschien wordt het tijd om nog eens met ze te onderhandelen over de prijs. :rolleyes:
Momenteel betaal je, als je via de VS een licentie besteld, nog maar 30 Euro.

Als je gezamenlijk een licentie voor 5 pc's aanschaft, betaal je nog maar 26 Euro per licentie.

(ik zie trouwens net dat de prijzen in de meeste omliggende landen lager liggen dan in Nederland)

Laatst bewerkt:
Is iemand hier nog mee bezig of is het een beetje vergeten..

Ik bedoel dit echt niet om mensen op te haasten maar ik dacht er opeens weer aan en misschien dat het langzaam onderop het stapeltje is geraakt.. Neleke mailen? Want die is ook ziek las ik.

Laatst bewerkt:
Is het al bekend dat het sinds februari ook in het Nederlands is?

Nederlandstalige virusscanner moet Nederlanders beschermen

Regelmatig krijgen wij vragen van gebruikers of er geen Nederlandstalige virusscanners te koop zijn, aangezien het Engels niet voor iedereen even duidelijk is. Voor iedereen die op zoek is naar een Nederlandstalige virusscanner is er sindskort een Nederlandse versie van NOD32 beschikbaar. "Door met een Nederlandse versie te komen en zich intensiever op de Nederlandse markt te 'roeren' kunnen ook Nederlandse computergebruikers profiteren van de kwaliteit van NOD32 Antivirus", zo laat de anti-virusproducent ons weten. Gebruikers die de scanner eerst willen proberen kunnen via deze link een trial versie downloaden. Meer informatie is te vinden op http://www.nod32.nl/ Bron: security.nl

Laatst bewerkt:
Ik heb ook sinds gisteren draaien hier, is razendsnel hier.

Binnenkort komt er een nieuwe aanbieding voor NOD32

Groetjes,
Neleke

Opgelet

Half mei komt er een nieuwe versie van NOD32 en dan ook gelijk een nieuwe aanbieding voor gebruikers en leden van Helpmij.nl

Groetjes,
Neleke

Dan is die aanbieding niet meer op jou van toepassing :)

Ik twijfel nog voor een andere PC hier, die draait nu op Norton 2005 maar daar word ik ook niet vrolijk van :) .

Ik zie dat er een nieuwe versie beschikbaar is gekomen op de site.

Werkt NOD32 ook op Win2K3? Anders doe ik gewoon weer NAV Corporate.

Terug
Bovenaan Onderaan