NOD32 verkrijgbaar via Helpmij!

Ja, maar ja :p

Ok, thx. Neemt NOD minder resources in dan ? Is natuurlijk altijd beter meer ram over voor andere zaken :p

De 'oude' versie dacht zo'n 10 tot 15 mb, da's wat anders als NAV die tussen de 60 en 80 mb gebruikt.

Geplaatst door maestro12
De 'oude' versie dacht zo'n 10 tot 15 mb, da's wat anders als NAV die tussen de 60 en 80 mb gebruikt.

Hier neemt NAV 30 Mb in @ XP.. is dan wel NAV2003, maar dies ook nog prima. 2004/2005 vind ik maar rommel.

Geplaatst door BrEeZeR
Werkt NOD32 ook op Win2K3? Anders doe ik gewoon weer NAV Corporate.

Er zijn serverversies voor had ik vernomen.. De standaardeditie geloof ik niet (ik moest destijds apart doorgeven dat het om een server ging, en dat was niet voor de licentie).

Overigens neemt mijn KAV meer in dan mijn Norton ( :eek: )

Re: Opgelet

Geplaatst door neleke
Half mei komt er een nieuwe versie van NOD32 en dan ook gelijk een nieuwe aanbieding voor gebruikers en leden van Helpmij.nl

Groetjes,
Neleke

Hoe zit het met de nieuwe aanbieding?

Laatst bewerkt:
Re: Opgelet

Geplaatst door l.slaats.

Hei zit het met de nieuwe aanbieding?

Hallo,

Ik heb nu een trialperiode van NOD32 en over kleine 2 weken moet ik beslissen of ik vast abonnement neem of niet. Als ik via HELPMIJ korting kan krijgen, dan is dat natuurlijk oké voor mij.

Re: Re: Opgelet

Geplaatst door l.slaats.

Hoe zit het met de nieuwe aanbieding?
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar NOD32. Zodra ik een antwoord heb plaats ik het hier.

Re: Re: Opgelet

Geplaatst door Alphonse

Hallo,

Ik heb nu een trialperiode van NOD32 en over kleine 2 weken moet ik beslissen of ik vast abonnement neem of niet. Als ik via HELPMIJ korting kan krijgen, dan is dat natuurlijk oké voor mij.
Je kan een mail sturen naar nod32@helpmij.nl alwaar je aanvraag in behandeling zal worden genomen. De persoon die dat nu nog doet is gisteren op vakantie gegaan en blijft drie weken weg dus je zal even geduld moeten hebben.

Geplaatst door XP_PC
Huijb, begrijp ik dat jij de communicatie met NOD hebt overgenomen?
Op dit moment doet Neleke dat nog, maar het is de bedoeling dat het mij kant op komt. Dit geldt trouwens niet alleen voor NOD32 maar voor alle commerciele en merchandising activiteiten van Helpmij.

aanschaf NOD32

Hallo,
Ik heb tijdje terug email gestuurd aan Helpmij.nl
Maar intussen is mijn trialperiode verlopen en heb ik de commerciële versie (1 licentie) aangeschaft. Verwezen naar mijn "lidmaatschap" van Helpmij.nl en de lopende contacten tussen Helpmij en Eset nederland. Is soepel mee omgegaan door Eset bij aankoop licentie richting mij.

Geplaatst door huijb

Op dit moment doet Neleke dat nog, maar het is de bedoeling dat het mij kant op komt. Dit geldt trouwens niet alleen voor NOD32 maar voor alle commerciele en merchandising activiteiten van Helpmij.

Niet ter zaken doende posts zijn verwijderd. Graag ontopic blijven en niet komen melden of jullie wel of niet mee doen met de actie.

Alvast bedankt :)

reg. nr.

Bij het bestellen van nod32 word je reg.nr. gevraagd van Helpmij, waar kan ik dit nr. vinden??

En dat lid worden kost 17,50 per jaar:)

hier staan de bijzonderheden.

NOD32

Maar ik wacht tot er een nederlandse versie is, veel makkeleker voor mij.

Groetjes Marigeer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door marigeer

Maar ik wacht tot er een nederlandse versie is, veel makkeleker voor mij.

Groetjes Marigeer.

Er IS een nederlandse versie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan