NOD32 verkrijgbaar via Helpmij!

Geplaatst door l.slaats.
Bennie.
Krijg op korte termijn een andere pc. Kan ik die licentie dan gewoon overnemen van mijn ouwe pc?

Als die PC hetzelfde OS draait als de oude kun je gewoon hetzelfde installatiebestand gebruiken en hoef je verder niets te veranderen.

Groetjes,

Pieter

Willen de mensen die JA hebben gezegd, zich even melden? Dan kan ik verder met de bestelling. Zie mijn eerdere bericht.

Groetjes,
Bennie

Mijn mailtje heb je ;)
Als iemand niet weet welke gegevens er nodig zijn voor de bestelling, die staan hier

Neleke

Laatst bewerkt:
Geplaatst door neleke
Mijn mailtje heb je ;)
Als iemand niet weet welke gegevens er nodig zijn voor de bestelling, die staan hier

Neleke

Heb je gisteren een mailtje toegestuurd :)

Geplaatst door boukje
eh............kan ik ook nog meedoen?

Groetjes
Boukje

Jazeker, stuur de gevraagde gegevens naar mij toe:)

Groetjes,
Bennie

he bennie, neleke had het over een virusscan die ik via jullie kon kopen , wat voor gegevens heb je van mij nodig?

Hallo Bennie,

Is er al bekend wanneer eea afgeleverd gaat worden ik zit nu al een tijdje zonder...tja de avg draait wel hoor.
Maar ik wil mijn pc schonen en alles meteen "goed" hebben. ;-)

Greetz
H

Dit wordt geregeld, maar geef me even tijd

Neleke

Jezes Neleke,

Doe maar net of ik niets vroeg....ik schrik me rot, ik wist het niet...het is verschrikkelijk.

Xp-pc bedankt voor de reaktie....ik was een tijdje ofline en nog niet helemaal bijgelezen.

Iedereen sterkte.
Henny

Oproep

Zou een ieder die NOD32 besteld had bij Bennie zo vriendelijk willen zijn om deze bestelling nog een keer naar mij toe te mailen? neleke@helpmij.nl
Ik heb contact gehad met TreeStar en neem alles over.

Jullie krijgen zo spoedig mogelijk bericht.

Groetjes,
Neleke

Hallo Neleke,

Ik ben op dit moment voorzien.
H

ondervoor behoud

onder voor behoud wat het gaat kosten heb ik ook interesse voor nod32

groeten pief

ff de topic lezen ;)

Op eerste blz staat een prijs.

Verder dacht ik geen wijziging maar weet het niet zeker. Ik denk dat Neleke ons dat wel kan melden?

Ik ben nog tevreden met mn jaarabo NAV maar anders zou ik het doen.

Terug
Bovenaan Onderaan