NOD32 versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel 1981

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Ik heb een vraagje over NOD32.

Ik heb dus laats NOD32 gekocht, en dat was NOD32 2.5. Hij update elke dag netjes enz, maar als ik nu naar de NOD32 site ga, staat dat hij al op 2.7 is, terwijl mijn pc 2.5 heeft. Is dit erg, en waarom wordt dit niet automatisch geupdate.

MVG Daniel

Alleen de updates voor de virus detectie worden geupdate, maar ik dacht dat je gratis kon overstappen naar versie 2.7

Stuur een mailtje naar de support ( ze zijn vrij snel met beantwoorden ): mailto:support@nod32.nl

Free Upgrade to Version 2.7

For current customers with NOD32 Version 2.5, a FREE upgrade to NOD32 Version 2.7 is now available. You will be asked if you want to upgrade to NOD32 Version 2.7 when a check for signature updates occurs (all of your existing settings will be preserved). If you would like to upgrade manually, you may download Version 2.7 from our web site here.

http://www.eset.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=1381&Itemid=9

Hier de Nederlandse:
http://www.nod32.nl/download/full/

dankjulliewel :thumb:

Hé heb ook een vraagje, ik heb eind vorig jaar een legale versie van nod32 gekocht en deze heb ik op mijn pc geinstalleerd. Een maand of 2 geleden heb ik een crash gehad en alles opnieuw erop moeten zetten, alleen mijn Nod32 heb ik niet meer geinstalleerd en tijdelijk een andere. Maar wil nu graag mijn NOD32 weer erop zetten. Dit heb ik ook gedaan, alleen waar kun je nu zien hoe lang je updates kunt installeren?? Heb de handleiding doorgebladerd, maar kon het niet vinden.
Iemand anders een idee??

Als je NOD installeert krijg je een brief waar je gebruikersnaam en wachtwoord in staan. In deze brief staat bij punt 1 ook voor hoeveel computers en tot wanneer de licentie geldig is:D .

Deze brief heb ik dus nooit ontvangen. Na het herinstalleren van mijn pc, was ik de gegevens van Nod32 kwijt. Een mail gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen.
Daarom draai ik nu illegaal. Wanneer het jaar voorbij is, koop ik hem wel weer.

@ patrickt,
Misschien een mailtje naar de algemene support, en zeggen dat je ontevreden bent over de service, en dat je niet hebt gekregen wat je hebt gekocht ( voor een bepaalde periode updates en support ).
Wie weet sturen ze je wel een nieuw jaar op.

@ patrickt,
Misschien een mailtje naar de algemene support, en zeggen dat je ontevreden bent over de service, en dat je niet hebt gekregen wat je hebt gekocht ( voor een bepaalde periode updates en support ).
Wie weet sturen ze je wel een nieuw jaar op.

Gisteren maar weer een mailtje gestuurd, en tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

Gisteren maar weer een mailtje gestuurd, en tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

Oke, ik had zelf ook een jaar NOD32, was erg tevreden over het programma. Support heb ik nooit hoeven gebruiken, dus weet niet hoe snel en efficient dat gaat. Had wel wat meer verwacht van de service van Eset.

Bij toeval lees ik dit ;)
Ik heb nog altijd netjes antwoord gekregen van Eset.
En normaal krijg je ongeveer een week vóór dat je licentie verloopt ieder dag een melding op je scherm met de mededeling dat je licentie verloopt.
Eventueel kan ik je nog wel een email adres geven van iemand van Eset.

Bij toeval lees ik dit ;)
Ik heb nog altijd netjes antwoord gekregen van Eset.
En normaal krijg je ongeveer een week vóór dat je licentie verloopt ieder dag een melding op je scherm met de mededeling dat je licentie verloopt.
Eventueel kan ik je nog wel een email adres geven van iemand van Eset.

Ik heb dus inmiddels al een keer of 6 een mail verzonden, maar geen reactie.
Ach, mun illegale versie draait ook prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan