NOD32 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn computer. Mijn computer is namelijk pas 3 maanden oud en er zitten nu al virussen in. Ik had Norton Antivirus voor 30 dagen...maar om het te verlengen moet je geld betalen. Dat wil ik niet. Toen heb ik maar NOD32 4 geinstalleerd,omdat die geen geld kost. Alleen die NOD32 heeft niet zoveel zin. Er zitten meer dan 40 virussen in mijn computer en ik heb en grondige scan gedaan met NOD32 maar hij kan geen virussen vinden... bij NOD32 staat ook dat mijn computer 100% beveiligd is tegen virussen,maar dat is helemaal niet zo. Als er een virus komt hoort NOD32 die virus tegen te houden en te verwijderen...maar hij doet niks! Geen idee wat het probleem is..! Alsjeblieft help mij ik heb deze computer pas net en ik wil niet weer geld betalen..
Alvast bedankt.

en wil je een gratis virusscanner dan zoek je op
avg
en/of
antivir

wel eerst de andere virusscanners verwijderen anders werkt het niet.
1 scanner is meer dan voldoende
2 scanners geeft problemen.

Ik heb AVG Antivirus gedownload,een hele computerscan gedaan,maar weer komt hezelfde probleem voor...AVG zegt dat er geen virussen zijn..maar die zijn er dus wel! Er doen al een paar pagina's het niet op t internet...dit vraagt om problemen:confused:

Nouja ik hoef de virussen niet te verwijderen maar als ik weet waar ze zitten dan is dat al genoeg...heb diverse virusscanners geprobeerd, geeneen werkt en heb geen zin om weer euro's uit te geven :S

Hellup :confused:

Ow en HiJackThis kan je ook even mee scannen(niet zomaar in de ronte verwijderen)

DOE DIT NAUWKEURIG EN NIET ZOMAAR DINGEN VERWIJDEREN ANDERS HIER EEN LOG PLAATSEN ALS DAT MAG

oeps te groot sorry

Laatst bewerkt door een moderator:
logs plaatsen hier bij Helpmij.nl...nee dat doen we niet meer.

lol:p

Wat een gedoe zeg..:)
Ik had geprobeerd HiJackthis te installeren en toen kwam er een error :
ERROR : U HEEFT EEN FAKE HIJACKTHIS GEDOWNLOAD
Mijn pc krioelde van de virussen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan