NOD32,Windows XP en Registry Mechanic goenoeg beveiliging.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een spetterend 2007!

Je draait af en toe Ad-Aware en Spybot?
En het is ook goed af en toe AVG Anti-Spyware te draaien.:thumb:

melding NOD32 dubbel

This message was checked by NOD32 antivirus system.
http://www.eset.com
DEZE MELDING ontvang ik zelfs dubbel als in een email naar mijzelf verstuur.
Is dit te voorkomen.

Ik weet niet zeker of je die melding uit kan zetten, andere spamfilters / e-maiil virus scanners zetten het er ook onder.

Bijvoorbeeld: This message was checked by ......

Je zou wel even kunnen kijken bij het NOD32 instellingenscherm en dan bij de virusscanner die e-mail berichten scant.

Ag, als je een beetje goede router hebt, dan heb je toch toch niet echt nog een extra firewall nodig. (dat vreet alleen maar resources) Maar een goede virus scanner is nooit weg nee.

Een ingebouwde firewall in een router ''ziet'' niet alles, dus een software-matige firewall wordt wel aangeraden.

Plus dat niet elke firewall resources vreet, Sygate bijvoorbeeld is heel licht.

Een ingebouwde firewall in een router ''ziet'' niet alles, dus een software-matige firewall wordt wel aangeraden.

Plus dat niet elke firewall resources vreet, Sygate bijvoorbeeld is heel licht.
hellemaal mee eens een router is niet hellemaal afdoende en sygate merk je weinig van de aanwezig heid waaarom risico lopen ......nixs

bedankt

bedankt voor alle oplossingen.:thumb:

Ik heb meestal niet zo veel last van alle rommel die rondzwerft op internet maar dat moet wel zo blijven!:)

Ag, als je een beetje goede router hebt, dan heb je toch toch niet echt nog een extra firewall nodig. (dat vreet alleen maar resources) Maar een goede virus scanner is nooit weg nee.
De xp fire wall is voldoende als je al een router hebt,ik durf niet te zeggen of dit ook zonder router zo is maar ik zou dan maar voor een goede firewall zorgen hoe heet dat spreek woord beter voor komen dan genezen

Veel suc6

De windows firewall vind ik gewoon niet goed genoeg om de simpele reden dat het niet het verkeer in en uit scant, en een goede firewall doet dat wel.
En er zijn firewalls die niet zo veel recources vreten, zoals Sygate.

De windows firewall vind ik gewoon niet goed genoeg om de simpele reden dat het niet het verkeer in en uit scant, en een goede firewall doet dat wel.
En er zijn firewalls die niet zo veel recources vreten, zoals Sygate.
Ik vindt de zoveel van windows waardeloos snap ook niet waarom het er is er bestaat ook nog anti spy.
Maar volgens mij ligt het eraan waar je je pc voor gebruikt en ja seagate is licht en kan nooit kwaad ben ik het wel mee eens ,,eigenlijk is haast alles beter dan de windows firewall...........gegroet .nixs

Tuurlijk als je heel veel internet, of misschien wel verkeerde sites bezoekt, kan je een echte firewall wel gebruiken, maar ook als je maar af en toe e-mail checkt of iets opzoekt is het verstandig om een echte firewall te nemen.

Anders neem je alleen onnodige risico's!

Beter voorkomen dan genezen!:thumb:

Tuurlijk als je heel veel internet, of misschien wel verkeerde sites bezoekt, kan je een echte firewall wel gebruiken, maar ook als je maar af en toe e-mail checkt of iets opzoekt is het verstandig om een echte firewall te nemen.

Anders neem je alleen onnodige risico's!

Beter voorkomen dan genezen!:thumb:
Ik geef je wel deels gelijk hierin wat ik jammer vindt van de free pro`s dat je alles maar moet accepteren of niet maar dan kom je er niet op op de page zie bv mc affee seagate geef mij maar norton dan die alles zelf regeld ik had ook sea gate en NOD maar heb liever 1 pro dat alles doet in ieder geval virus,firewal,wel zo makkelijk groetjes

Dat is mischien wel makkelijker, maar je hebt minder controle over je internetverkeer.
Dat is dan weer een nadeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan