Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, dat is nou het antwoord waar ik op zit te wachten, th:thumb: nks:shocked: Probeer het nog eens.
bij mij !!!!!!! kan ie het bestand niet vervangen tijdens het updaten, wie kan mij daar bij helpen ???.Ik snap je vraag niet
lees hem zelf nog eens.
bij mij !!!!!!! kan ie het bestand niet vervangen tijdens het updaten, wie kan mij daar bij helpen ???.
en wat snap je hier niet van dan ????
Doe jij een even normaal joh.
ie is geen woord en wordt vaak gebruikt als afkorting van Internet Explorer.
Als je geholpen wilt worden kan je op zijn minst de moeite doen om een normale en leesbare vraag te stellen.
1) Update eens van een andere server.
![]()
2) Lukt dat niet, deinstalleer NOD32 eens helemaal. Start dan je pc opnieuw op en installeer hem daarna weer.
Succes!:thumb:
Dus??? is dat de norm ofzo. Graag je reacties aan de helpers iets aanpassen. Jij heb een probleem en zij proberen te helpen, maar dat lukt alleen met een goede vraagstelling.moet je 's morgens eens naar kicken luisteren bij radio veronica !!!!!!
moet je 's morgens eens naar kicken luisteren bij radio veronica !!!!!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.