nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobbie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
bij mij !!!!!!! kan ie het bestand niet vervangen tijdens het updaten, wie kan mij daar bij helpen ???.:eek:

Laatst bewerkt:
Ik snap je vraag niet
lees hem zelf nog eens.

Ik snap je vraag niet
lees hem zelf nog eens.
bij mij !!!!!!! kan ie het bestand niet vervangen tijdens het updaten, wie kan mij daar bij helpen ???.
en wat snap je hier niet van dan ????

1) Update eens van een andere server.

nod32_servers.jpg

2) Lukt dat niet, deinstalleer NOD32 eens helemaal. Start dan je pc opnieuw op en installeer hem daarna weer.

Succes!:thumb:

bij mij !!!!!!! kan ie het bestand niet vervangen tijdens het updaten, wie kan mij daar bij helpen ???.
en wat snap je hier niet van dan ????

Doe jij eens even normaal joh.

ie is geen woord en wordt vaak gebruikt als afkorting van Internet Explorer.

Als je geholpen wilt worden kan je op zijn minst de moeite doen om een normale en leesbare vraag te stellen.

Laatst bewerkt:
Doe jij een even normaal joh.

ie is geen woord en wordt vaak gebruikt als afkorting van Internet Explorer.

Als je geholpen wilt worden kan je op zijn minst de moeite doen om een normale en leesbare vraag te stellen.

moet je 's morgens eens naar kicken luisteren bij radio veronica !!!!!!

1) Update eens van een andere server.

nod32_servers.jpg

2) Lukt dat niet, deinstalleer NOD32 eens helemaal. Start dan je pc opnieuw op en installeer hem daarna weer.

Succes!:thumb:

zal ik eens proberen met een andere server, met dein- en opnieuw installeren blijft het hetzelfde

Dus??? is dat de norm ofzo. Graag je reacties aan de helpers iets aanpassen. Jij heb een probleem en zij proberen te helpen, maar dat lukt alleen met een goede vraagstelling.

Snap het verband niet. :rolleyes:
En naar Veronica luisterde ik al niet toen ze nog vanaf een schip op de noorzee uitzonden, was toen al alleen maar herrie en onzin.
Maar misschien een idee dat jij eens naar andere programma's gaat luisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan