In het bijgevoegde bestand staan in kolom C omschrijvingen van bankafschriften. Er zijn 2 passen die gebruikt kunnen zijn met pasnr. 031 en pasnr. 051. Dat wordt dan aangegeven in kolom C. Gisteren heeft Edmoor me geholpen ervoor te zorgen dat je automatisch in kolom A de tekst "31" krijgt als het in die rij om pasnr. 031 gaat en in kolom B de tekst "51" als het om pasnr. 051 gaat. En ook dat als er geen omschrijvingen in kolom C zijn (zie C8), dat dan kolom A en B leeg blijven. Dat werkt allemaal prima.
Maar vandaag bleek dat de bank afschriften om de een of andere reden soms "pasnr. 031", maar soms ook "pasnr.031" geven (dus zonder spatie). En hetzelfde voor pas 051 (zie rijen 10 en 11). En nu zit ik met de vraag hoe je ook in A10 "31" krijgt en in B11 "51"......
Maar vandaag bleek dat de bank afschriften om de een of andere reden soms "pasnr. 031", maar soms ook "pasnr.031" geven (dus zonder spatie). En hetzelfde voor pas 051 (zie rijen 10 en 11). En nu zit ik met de vraag hoe je ook in A10 "31" krijgt en in B11 "51"......