Hi,
OK, ik doe nog eens een poging om iemand te vinden die mijn vraag kan beantwoorden.
Ik heb een blanco formulier in Excel. Niks bijzonders, gewoon een lijst van producten met daarachter een kollom om de hoeveelheden in te vullen. Nu weet ik van mijn vorige job dat er een mogelijkheid bestaat om de informatie die ingevuld is weg te schrijven naar een database. Dit is een functie die we bij "Invoegtoepassingen" gevonden hadden. Helaas weet ik niet meer hoe ze heet.
Een van jullie misschien?
Alvast bedankt
OK, ik doe nog eens een poging om iemand te vinden die mijn vraag kan beantwoorden.
Ik heb een blanco formulier in Excel. Niks bijzonders, gewoon een lijst van producten met daarachter een kollom om de hoeveelheden in te vullen. Nu weet ik van mijn vorige job dat er een mogelijkheid bestaat om de informatie die ingevuld is weg te schrijven naar een database. Dit is een functie die we bij "Invoegtoepassingen" gevonden hadden. Helaas weet ik niet meer hoe ze heet.
Een van jullie misschien?
Alvast bedankt