nog mogelijk om mijn hdd te testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Heb een western digital200gb hdd nou doet die voor geen meter meer er staat geen windows op want heb hem alleen maar gebruikt om er films op te zetten.
Zou hem willen testen maar als ik hem nu in mijn pc doe als slave dan start mijn pc ff op dat zie ik dan aan mijn koeler die begint te draaien maar naar een paar tel draait me koeler niet meer en dan begint die al het ware met een nieuwe start en die hdd maakt een soort tikkent geluid net of die ergens niet over heen kan.
kan ik hem nu beter meteen in de kliko gooien of is er nog een mogelijkheid om hem toch te testen:shocked:
werk met XP

Alvast bedankt sjoerd
 
Als je de hardeschijf hoort tikken is dat geen goed teken. Ik denk dat je hardeschijf toch is overleden ben ik bang.
 
RMA sturen, na op de site van Wastern Digital te hebben gecontroleerd via het serienummer, of er nog garantie op zit.
 
Dus als ik het goed begrijpt is er eigelijk niks meer aan te doen want ja testen gaat moeilijk als ik de hdd er in doet en me hele pc wil niet opstarten meer.
Dan zal het ook wel weinig nut hebben om hem nog ff in een andere pc te doen want die zal dan wel het zelfde aangeven...want dat zal wel geen verschil uitmaken denk ik ???????
 
Als een harde schijf niet meer wordt herkent, en hij geeft ook nog tikken, dan kun je hem wel gaan controlleren met allerlei progjes, maar daar gaat hij echt niet meer goed van werken, stuk is stuk.
 
mensen bedankt voor jullie antwoorden :thumb:
Ga maar een nieuwe halen weet nu dat die gewoon stuk is .
dus hierbij is mijn vraag opgelost

mvg sjoerd:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan