Nog nooit meegemaakt in html

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcusG

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Dag Allemaal,

Ik heb een webpagina aangepast en enkel de gegevens er uitgehaald die voor mij interessant zijn, maar er zit wel een onbereikbaar .js bestandje aan vast.

Als ik de html pagina nu open, dan zie ik netjes de actuele gegevens die ik wens op mijn scherm, hoewel het opgeslagen bronbestand toch de oude gegevens bevat. Prima voor elkaar dus!

Vergeet het maar! Als ik alles exporteer naar excel, dan staan daar de oude gegevens uit het bronbestand en niet de nieuwe gegevens die op het scherm staan. Het heeft dus ook geen zin om iets op te slaan in een database want alles blijft bij wat er in het bronbestand staat.

Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de moeite.

Laatst bewerkt:
Als ik je probleem goed begrijp... download FireFox, installeer op FireFox de uitbreiding "Developer's Toolbar" en gebruik daarvan uit het "view" menu de optie "view generated source". Dan wordt de pagina gescanned en krijg je de source van de pagina zoals hij op dat moment is ipv de basis source van de pagina.

Re:

Hoi Frats,

Dat heb ik ondertussen gedaan (interessante tool, dank je), maar hiermee kan ik in excel nog niet de recente gegevens van de website halen. Ik zou niet weten hoe ik excel naar die 'view sorce' zou moeten leiden. Misschien eerder iets voor VB, maar daar heb ik helemaal geen boterham van gegeten.

Nog een suggestie? Dank je.

Grts, Marcus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan