Hallo,
Ik heb een contactformuliertje met het volgende script gemaakt:
<?php
if($_POST['submit'])
{
if(!$_POST['naam'] OR !$_POST['bedrijf'] OR !$_POST['email'] OR !$_POST['bericht']){
echo 'Niet alle velden zijn ingevuld';
} else {
mail('mailmij@chrispycreations.nl', 'Onderwerp', htmlspecialchars($_POST['bericht'],ENT_QUOTES));
echo 'Het bericht is succesvol verzonden!';
}
}
?>
Als ik hier echter ook maar iets aan verander dan komt mijn mail niet meer aan.
Bijvoorbeeld als ik 'Onderwerp" verander in 'Contactformulier' dan krijg ik niks meer in mijn inbox als ik het formulier test.
Of als ik via een header verwijs naar een bedankpagina idem dito. Wat al vreemd is want het werkte eerst wel.
Probleem bij dit scriptje is dat alleen het geen dat bij 'bericht' is ingevuld verstuurd wordt en niet de naam en email adres.
En ik wil graag linken aan een 'bedankt' pagina.
Misschien dat iemand mij verder kan helpen. Ben al 2 dagen bezig en zit echt vast nu.
Alvast bedankt!
Ik heb een contactformuliertje met het volgende script gemaakt:
<?php
if($_POST['submit'])
{
if(!$_POST['naam'] OR !$_POST['bedrijf'] OR !$_POST['email'] OR !$_POST['bericht']){
echo 'Niet alle velden zijn ingevuld';
} else {
mail('mailmij@chrispycreations.nl', 'Onderwerp', htmlspecialchars($_POST['bericht'],ENT_QUOTES));
echo 'Het bericht is succesvol verzonden!';
}
}
?>
Als ik hier echter ook maar iets aan verander dan komt mijn mail niet meer aan.
Bijvoorbeeld als ik 'Onderwerp" verander in 'Contactformulier' dan krijg ik niks meer in mijn inbox als ik het formulier test.
Of als ik via een header verwijs naar een bedankpagina idem dito. Wat al vreemd is want het werkte eerst wel.
Probleem bij dit scriptje is dat alleen het geen dat bij 'bericht' is ingevuld verstuurd wordt en niet de naam en email adres.
En ik wil graag linken aan een 'bedankt' pagina.
Misschien dat iemand mij verder kan helpen. Ben al 2 dagen bezig en zit echt vast nu.
Alvast bedankt!